Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasitko heti hedelmöittymisen jälkeisinä päivinä

Vierailija
20.10.2010 |

vartalossasi jotain muutoksia, jotka myöhemmin paljastuivat johtuneen raskaudesta? Millaisia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä nyt eivät olisi voineet liittyä ihan normaaliin kk- kiertoonkin, ja menkkaoireisiin. Ja näin x5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta reippaasti ennen positiivista testiä kuitenkin. Vatsassa tuntui erikoinen tunne, ihan alavatsassa. Ikään kuin porisi ja kupli, ihan kuin ripuli olisi alkamassa, mutta ei kuitenkaan sattunut. Outoa, mutta olen varma, että johtui hedelmöittymisestä. Ikinä ei tuollaista tunnetta ole ennen eikä sen jälkeen ollut :)

Vierailija
4/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian hedelmöittymisen jälkeen rinnat ja etenkin nännit oli tosi arat. Oli vahva tunne, että olisin raskaana. Tein selkeän positiivisen testin viikolla 3+3.

Kahdessa seuraavissa raskauksissa ei ollut näin vahvoja tuntemuksia.

Vierailija
5/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iski hetkeksi sellainen vatsakipu ettei tosikaan, putosin polvilleni kun vihlaisi niin kovaa. Käsittääkseni silloin alkio kiinnittyi kohdun seinämään. Viikko ennen sitä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa rinnat tulivat ihan älyttömän kipeiksi, jopa paidan kosketus sattui. Onneksi jonkun verran laantui muutaman viikon päästä, rinnat oli kyllä kipeät koko raskauden ajan.

Muita raskausoireita ei sitten tullutkaan.

Vierailija
6/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 15-17 nännit olivat tosi kipeät eikä mulla yleensä ole. Nyt kp 20, ans kattoo... :)

No tosin, "oireita" olen onnistunut löytämään joka kuukausi jo pidemmän aikaa... :D Milloin väsyttää, palelee, janottaa, vatsaa polttelee jne. Mutta tuo nänniarkuus oli jo uusi ilmiö mullekin tässä raskausoireleikissä. :)

Vierailija
7/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oireet alkoi vasta noin viikko plussatestin jälkeen, mutta muutama päivä hedelmöityksen jälkeen sain huuliherpesrakkulan, joka tulee muuten ainoastaan jos olen kuumeessa/flunssassa. Toivottavasti sulla ei kuitenkaan sitä oo! :D

Vierailija
8/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi voimakas supistus mikä ei meinannut laueta millään, kesti useampia tunteja ja yritin saada sitä liikkumalla loppumaan. Ei sattunut, mutta oli niin voimakas että en tiennyt mitä olisin tehnyt.

Luulin, että sinne kiinnittyi vähintään 2-3 alkiota, mutta yksi näkyi ultrassa.

Oli kyllä erikoinen kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä