Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kiva, kun tuo mies tekee ruokaa,

Vierailija
19.10.2010 |

mutta kun

se ei maistu miltään. Äsken tekin jauhelihamunakasrullaa ja se on ihan mautonta. Oli unohtanut valkosipulisulatejuuston, suolan sekä juustoraasteen. Jauhelihaa oli laittanut 800 g, kun ohjeessa oli 300g. On katsokaas parempaa, kun on enemmän lihaa. Mausteita, esim. lihafondia, oli laittanut ohjeen mukaan, eli 1 rkl, joka oli tarkoitettu 300 grammaan lihaa. Sitten kun sanoin, että täyte ei oikeastaan maistu miltään ja on vähän vähän vetistä (mukana muutama tomaatti, eikä mitään sidonta-ainetta), niin sanoo, että hänen mielestään on tärkeintä, että tekee. Joo, mutta vois se joltain maistuakin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mielestä ruoka tehdä tasan ohjeen mukaan? Meillä tehdään ruoka ihan vaan päästä keksimällä, joskus tulee hyvää, joskus ei niin hyvää, mutta makua on aina helppo lisätä. Olisipa muuten hemmetin tylsää tehdä ruoka aina vaan jostain ohjeesta, vielä tympeämpää olis jos mieheni määräisi millaista ruokaa mun pitää tehdä. Kuulostat ikävältä ihmiseltä, ap.

Vierailija
2/3 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä ohjeesta, mutta voisi sitä tekelettä välillä maistaa.... ja laittaa edes suolaa, jos ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tunkee pippuria ruokiin ihan liikaa! Itse olen todella herkkä liialle tulisuudelle ja siksi välillä jääkin ruoka syömättä. En vain pysty syömään tulista ruokaa.

Tuossa on se etu, että voit joitain mausteita lisätä jälkikäteenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi