Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka vietitte häät pienimuotoisesti

Vierailija
19.10.2010 |

kertokaa ketä kutsuitte häihin ja millaisen juhlan piditte? Minua ei ollenkaan kiinnostaisi pukeutua kermakakuksi ja leikkiä hääleikkejä. Haluaisin mahdollisimman vähän sukulaisia paikalle. Onko molempien kaikkia sisaruksia pakko kutsua vai voiko kutsua vain läheisimmät? Olemme molemmat eronneet kirkosta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien vanhemmat ja molempien sisarukset sekä yksi ystäväpariskunta molemmilta. Siinä kaikki :)

Olin erittäin tyytyväinen, yhtääne nempää ei tarvittukaan :)

Vierailija
2/3 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkossa meidän ja lastemme lisksi paikalla mieheni vanhemmat ja yksi ystävämme valokuvaamassa.

Iltajuhlassa mieheni vanhemmat ja meidän lapset olivat hetken aikaa, vieraina 10 ystäväparsikuntaa, miehen veli vaimonsa kanssa tässä joukossa. Mutta omia sisaruksiani en juhlaan kutsunut... eivät jotenkin sopineet joukkoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä mukana oli vain ystäväpariskunta. Toimituksen jälkeen menimme syömään nelistään ulos vähän tavallista hienommin.

Kutsuimme seuraavana vkloppuna sitten lähimmät ystävät, sisaruksemme perheineen ja vanhempamme (n.20henkeä) mielle kotiin kakkukahville.

Pyyntö siitä että juhlistaisimme edes kakkukahveilla tuli minun ja miehen vanhemmilta jotka eivät voineet ymmärtää että me ei haluttu mitään juhlia. Lopuuenlopuksi ihan kiva muisto jäi niistä kahvitteluista, mutta hyvin olisi pärjätty ilmankin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme