Yh:t! Ikä, lapsien lukumäärä?
Kommentit (19)
lapset 15, 11, 10, 8, 7, 7, 4, 2 ja 6kk :)
numero seiskan lapsilla on kolme eri isää. Mutta ei ne ole kuvioissa mukana.
pistää piuhat poikki ja jättää kaikki avustuskset maksamatta!
Kuvottaa tuollaiset luuserit. Tuskin olet päivääkään lapsiasi itse elättänyt, muiden pitää se tehdä. Ja samanlaisia luusereita tulee sun lapsistasikin.
pistää piuhat poikki ja jättää kaikki avustuskset maksamatta! Kuvottaa tuollaiset luuserit. Tuskin olet päivääkään lapsiasi itse elättänyt, muiden pitää se tehdä. Ja samanlaisia luusereita tulee sun lapsistasikin.
Äiti sentään kantaa vastuunsa, eikö ennemmin niiltä ukoilta piuhat poikki jotka ei kanna mitään vastuutaan lapsista?!?
pistää piuhat poikki ja jättää kaikki avustuskset maksamatta! Kuvottaa tuollaiset luuserit. Tuskin olet päivääkään lapsiasi itse elättänyt, muiden pitää se tehdä. Ja samanlaisia luusereita tulee sun lapsistasikin.
Äiti sentään kantaa vastuunsa, eikö ennemmin niiltä ukoilta piuhat poikki jotka ei kanna mitään vastuutaan lapsista?!?
pistää piuhat poikki ja jättää kaikki avustuskset maksamatta!
Kuvottaa tuollaiset luuserit. Tuskin olet päivääkään lapsiasi itse elättänyt, muiden pitää se tehdä. Ja samanlaisia luusereita tulee sun lapsistasikin.
Ettei lapset ota sinusta mallia! Aivan ihana vaikutat olevan :)
28v ja 6 lasta. 11v, 8v, 6vx2, 4v ja 2v. Kahden eri miehen kanssa lapset.
jolla lapsen isä ei ole kuvioissa ollenkaan, vaan laskeeko joku yh:ksi sellaisenkin jossa lapset näkevät isää joka toinen viikonloppu?
jolla lapsen isä ei ole kuvioissa ollenkaan, vaan laskeeko joku yh:ksi sellaisenkin jossa lapset näkevät isää joka toinen viikonloppu?
Kyllä sitä aika yh on silloinkin jos lapset näkevät isää joka toinen viikonloppu. Mulla näin ja itse kuitenkin hoidan arjen. Kaikki harrastuksiin viemiset, vaateostokset, sairastumiset ja lääkärissäkäynnit, koulujen vanhempain illat yms. Isä ottaa lapset joka toinen viikonloppu luokseen, tekevät kaikke kivaa, syövöt pitsaa ja karkkia mahat täyteen, valvovat myöhään yms. Kyllä se on ihan eri asia kun normaalin arjen pyörittäminen...
itse 27 vuotta ja yksi lapsi ikää 2 vuotta.
kaikki saman miehen kanssa, tapaavat isäänsä joka toinen viikonloppu.
29v, lapsia 3