Homot rikki?
Eikö ihminen joka haluaa pariutua samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa ole jotenkin "viallinen".
Minusta jotain on silloin mennyt pieleen jos ei halua lisääntyä. Se on luonnotonta.
Ei tuomittavaa, ei pahaa, ei väärää mutta luonnotonta.
Kommentit (5)
halua lisääntyä tai lisääntyvät vastuuttomasti.
ravintola-ala siis. Ne olivat tosi kivoja mutta kyllä sen nyt huomasi että ne ovat henkisesti ihan rikki, tasapainottomia ja niiden suhteet olivat aivan järkyttäviä, pääasiassa seksisuhteita. Joskus selvä naisviha pulpahteli puheissa. Minä tykkäsin todella niistä ihmisinä, mutta en kyllä mitenkään voi sanoa että olisin pitänyt heitä henkisesti normaaleina.
it- ja viestintäalalla, ja yhtä poikkeusta lukuun ottamatta kaikki ovat olleet ihania ihmisiä, ja suurin osa joko vakisuhteessa tai rekistöröidyssä parisuhteessa. Aivan samanalaisia kolme-nelikymppisiä ihmisiä kuin minä itsekin (siis vaikka itse olen hetero).
Luulenpa, että ravintola-alalle hakeutuu enemmän tietynlaista porukkaa, ihan seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta.
No joo, ilmaisin asian väärin. Voihan sitä lapsia saada ja haluta. Niitähän voi tosiaan vaikka ostaa. Mutta yhteisiä lapsia, omat geenit kiertoon. Jos siis haluaa olla suhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa ei voi saada yhteisiä lapsia. Ja tietenkin myös heterot jotka ei halua lapsia on jotenkin luonnottomia. Se ei vaan kuulu luonnon kiertokulkuun että ei lisäänny.Se on luonnotonta.
haluaisivat lisääntyä ja tekevätkin niin keinohedelmöityksen turvin. Jopa miesparit teettävät itselleen lapsia tuttujen tai tuntemattomien naisten avulla. Joten se on puppua, etteivätkö homoseksuaalit haluaisi lapsia.