Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raamattu kertoi maapallon olevan pyöreä silloin jo kun "viisaat" väittivät maailman olevan litteä.

Vierailija
19.10.2010 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu kertoo maan olevan litteä ja lepäävän neljän pilarin varassa.

Nykytiede uskoo universumin olevan laakea ja lepäävän neljän perusvoiman varassa: heikko ja vahva ydinvoima, painovoima ja sähkömagneettinen säteily.

Eli vain mittakaava on virheellinen.

Vierailija
22/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavalin toinen kirje rhodesialaisille 11:16: "Älkää turhaan peljätkö putoavanne maan reunan yli, sillä maa on luotu palleroksi, jossa vesi vapaana virtaa ja vuoret nousevat korkeuteen."

Mitäs hän kirjoitti Namibialaisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa puhutaan "maan piiristä". Lapset laulavat ulkona: "piiri pieni pyörii" ja silloin he ovat ympyrässä, eivät pallon muodossa.

Vierailija
24/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju Pitkätukka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paavalin toinen kirje rhodesialaisille 11:16: "Älkää turhaan peljätkö putoavanne maan reunan yli, sillä maa on luotu palleroksi, jossa vesi vapaana virtaa ja vuoret nousevat korkeuteen."

Mitäs hän kirjoitti Namibialaisille?

”Chill out, soulbros!”

Vierailija
25/32 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei huomasin keskustelussa puheen että Raamattuun olisi muutettu käsitys lättänästä maasta pyöreään sitä mukaan kun tiede on kehittynyt ja sen todistanut. Olen itse museon kanssa yhteistyössä ja sieltä löytyy ensimmäiseltä vuosisadalta olevia raamatun alkuperäis kirjoituksia joissa kyllä mainitaan että maapallo on pyöreä. Toisinsanoen pointsit tässä kohtaa raamatulle ja sen aikaiselle tieteelle tappio! Case closed.

Vierailija
26/32 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historian tutkija kirjoitti:

Hei huomasin keskustelussa puheen että Raamattuun olisi muutettu käsitys lättänästä maasta pyöreään sitä mukaan kun tiede on kehittynyt ja sen todistanut. Olen itse museon kanssa yhteistyössä ja sieltä löytyy ensimmäiseltä vuosisadalta olevia raamatun alkuperäis kirjoituksia joissa kyllä mainitaan että maapallo on pyöreä. Toisinsanoen pointsit tässä kohtaa raamatulle ja sen aikaiselle tieteelle tappio! Case closed.

Vaikka näin olisikin, mitä en usko, niin Raamattu on silti täynnä valheellista paskaa.

Vierailija
27/32 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin missään suomalaisessa museossa ole noin vanhoja käsikirjoituksia vaikka olisikin, niin tuskin lainaisivat etteivät vahingittuisi.

Vierailija
28/32 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuskin missään suomalaisessa museossa ole noin vanhoja käsikirjoituksia vaikka olisikin, niin tuskin lainaisivat etteivät vahingittuisi.

Missä kohtaa kerrottiin että kyseessä on suomalainen museo ja lainattava materiaali?

Vierailija
29/32 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo on jotenkin kusinen suomennos nimestä Earth, ei nimiä kuuluisi suomentaa

maa = ground

Entä jos onkin litteä, mikä olisi suomennos?

Ihmisiä täytyy alkaa viemään kuuhun massoittain, sittenpä nähdään todellinen tilanne, tai edes ajelulle ympäri väitetyn planeetan

Vierailija
30/32 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry nyt vaan, mut se oli ja on raamattu, joka puhuu litteästä pannukakkumallista.

Raamatullista "faktaa".

http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/U_LITT.html

Uskovaiset sitten aina keskiaikaan asti puolusti raivokkaasti raamatun litteää maailmakuvaa. Tiedemiehiä, jotka oli selvittännyt raamatun valheen ja toivat faktaa esille maapallonpyöreydestä, kirkko ja uskovaiset vaiensivat mitä julmimmilla tavoilla aina hittämiseen ja roviolla polttamiseen asti.

Itse en saa noita jakeita lukemalla mielikuvaa litteästä maasta. 

Vierailija
31/32 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa on itse asiassa kokeiden mukaan liikumaton ja sijaitsee universumin keskuksessa.

Tässä lyhyt video jossa asia esitetään 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän