51-vuotias nainen omistaa elämänsä homojahtiin
Mietin tässä, kun olen piirun verran Päiviä nuorempi, että mihin minä olen elämäni omistanut. En ainakaan homojahtiin ja sen miettimiseen, kuka on syntinen ja kuka ei.
Olisi kiva jos Päivikin puuttuisi samalla pontevuudella vaikka vanhustenhoitoon. Kirjoittaisi oikein pamfletin siitä, miten vanhustenhoito on retuperällä.
Toivon, että koskaan en vinksahda niin kovasti että alan toisia moittia syntisiksi ja jahtaan jotain väesntönryhmää.
51-vuotias nainen. Lääkäri koulutukseltaan. Vaikea uskoa.
Kommentit (42)
Ja vielä joka ohjelmassa selittää ja moralisoi vahvistaen efektiä. Päivi, nainen jonka mielestä ihmisoikeudet eivät kuulu kaikille.
katsanto kannasta riippuen joka suurena sankarina tai sitten ihmisenä, jonka ansiosta valtionkirkko alkoi murentua, ihmisoikeuksia alettiin perätä jne.
Ei hän tätä asiaa pääse enää karkuun vaikka haluaisikin. En usko, että tulee haastattelua, vaalikeskustelua tms. jossa hänen mielipidettään ei homoista kysyttäisi.
Ja vielä joka ohjelmassa selittää ja moralisoi vahvistaen efektiä. Päivi, nainen jonka mielestä ihmisoikeudet eivät kuulu kaikille.