Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi työpaikkakiusaamista, jos

Vierailija
18.10.2010 |

yksi tiimin jäsen ei koskaan tule kahville muiden tiiimiläisten kanssa? Mitä ajattelisit tällaisesta tiimin jäsenestä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kiusataanko tätä yhtä, kun ei halua kahville?

Sitäpaitsi en minäkään aina käy kahvilla, jos ei ole sellainen olo, että tarvitsen taukoa. Olen töissä ensisijaisesti tekemässä töitä.

Vierailija
2/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei itse halua mennä niin siinä ei ole mitään väärää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihan avoimesti toisen tiimin kanssa kahvilla, eikä siis edes piilottele sitä.

Vierailija
4/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää suurinta osaa duunin ämmistä. Miksi sitten niitten kanssa kahvittelisin?

Vierailija
5/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi! Kahvitauko ei kuulu tiimille.

Vierailija
6/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kannattaa hei mainita asiasta heti esimiehelle tai vähintäänkin tehdä ilmoitus työsuojelupiiriin :D

Vierailija
7/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne ovat ainoita hetkiä päivässä, jolloin voin hengähtää ja olla hiljaa. Olen puhelinmarkkinoija, joten äänihuulet kuluvat ihan tarpeeksi.

Tiimi tietää tästä ja ymmärtää, ei ole tullut ilkeää kommenttia eikä hämmästelyä.

Muutenkin tietävät etten ole kaikkein sosiaalisinta tyyppiä.

Vierailija
8/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ole työpaikkakiusaamista.

Vierailija
9/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: ei ole.

Vierailija
10/11 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tauot yksin tai en pitänyt ollenkaan taukoa, siis kahvitaukoja. Oli suhteellisen iso porukka ja olen aika hiljainen, sanoin tästä ihan suoraankin, mutta silti monet vihjailivat ja huomauttelivat, kun en käy heidän kanssaan kahvilla. Oli kuulema monet ilmoitusluontoiset työasiatkin menneet ohitseni, kun en käy kahvihuoneessa. Jotkut kokivat sen ilmiselvästi loukkauksena heitä kohtaan. -Nykyisin olen työssä, jossa hyvin pieni porukka ja käyn kyllä tauoilla ihan normaalisti, koska koen olevani siellä enemmän "kotonani". Silti pitäisi aina muistaa, että töihin tullaan ensisijaisesti tekemään töitä eikä seurustelemaan. -Me ihmiset ollaan erilaisia, kaikki eivät halua olla ensimmäisena suuna päänä joka paikassa, vaan viihtyvät yksinäänkin ja se heille/mulle suotakoon...

Vierailija
11/11 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua paskaa tuosta "yhdestä", joka on muutenkin tosi outo ja jota kannattaa boikotoida. Ihan selvästi kiusaa teitä. On alistanut jo sinutkin, ja kovasti koittaa sitä toista kovaäänistä tanttaa ja sitä yhtä lapsellista ja epäitsenäistä jamppaa.