Skeptikko päätti kokeilla vähähiilarista diettiä ja yllättyi.
Olen nyt noin kuukauden ajan ollut vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Lähtöpainoni oli huikea 96 kg.
En ole orjallisesti noudattanut sitä, vaan joskus syönyt vähän riisiä, perunaa tai pastaa. Tosin siis hyvin harvoin ja pieniä määriä. Pääasiassa ruokavalioni kuitenkin koostuu nyt lihasta, kalasta, kanasta ja kasviksista. Oluen olen jättänyt, mutta viiniä ja kuivia siidereitä olen juonut viikonloppuisin.
Nyt painoni oli vajaa 2 viikkoa sitten pudonnut jo 4 kg! Nykyistä painoa en tiedä, kotona ei ole vaakaa, vatsa on kuitenkin pienentynyt niin, että miehenikin on sen huomannut. Olen aivan ihmeissäni, ensimmäisen kerran joku dieetti oikeasti toimii ja tätä on helppo noudattaa :)
Wau.
Kommentit (3)
Olutta ei muuten tarvitse jättää, Koffilla ja Carlsbergillä on Lite-olutta, jossa on vain 1 g hh/tölkki :) t. -18 kg karppaamalla
Mutta ei toi olut mulle ole mikään kynnyskysymys muutenkaan.
Yllätys on ollut myös väsymyksen väheneminen, syömisen jälkeisen "kooman" häviäminen ja ennenkaikkea makeanhimo on kadonnut täysin! Myös ruoka-annosten koot ovat pienentyneet, enää ei tule otettua lisää ruokaa. Aion todellakin jatkaa tätä linjaa.
-ap
Yritän kokeen vuoksi pitää hiilihydraatin erittäin matalana, alle 50g tai mielummin alle 20g. Jätän kaiken alkoholin pois samalla kuukaudeksi. Kokeilen tätä aluksi ainakin viikon, mutta jossakin vaiheessa jatkossa aion palata normaaliin suositusruokavalioon.
Aamupala oksettaa, kaipaan hedelmiä ja mansikkajogurttia. Paino on ollut 109,1´-105,4 -106,1.
Olutta ei muuten tarvitse jättää, Koffilla ja Carlsbergillä on Lite-olutta, jossa on vain 1 g hh/tölkki :)
t. -18 kg karppaamalla