Onko eettisesti väärin, jos avoimen yo:n opettajalla ja opiskelijalla on suhde?
Kommentit (43)
Mies joutuu punnitsemaan, kumpi on tärkeämpi, sinä vai ura
" opintosuhde" ole kuin hetken voimassa. Kyllä mulla on yks lehtori ollut kiikaroinnin kohteena jo pitkään, mutta enpä ole oikeasti ajatellut lähestyä vaikka tekis mieli. Nolostuisin jos paljastuisi aviossa olevaksi.
Aika pitkä odotteluaika siis... Vaikka eihän tässä auta kuin odottaa, kun päätin että mies saa tehdä aloitteen. Itse tyydyn tiputtelemaan luennoilla nenäliinoja... ;)
Mietin vain, että missä yliopistossa yksi tyyppi opettaa koko ajan? Aika yksipuoliselta kuulostaa...
Mikä ala? Toivottavasti ei mikään pehmeä ala, jossa omat mielipiteet näykyy... esim. kasvatustiede. Yksi opettaja on tällaisessa aika köyhää.
Itseni nyt tiedän muutenkin.
30, on meillä muitakin opettajia, mutta tämän kanssa olemme tekemisissä eniten. Alaa en viitsi sanoa.
ap
Kiitos kaikille tähän mennessä vastanneille.
ap
mutta päätös on tietenkin teidän.
Oli kyse herrasmiehen velvollisuuksista tai ei, niin minä tulen kyllä yhä vakuuttuneemmaksi, että tämä on molemminpuolista. Vaihdoimme eilisillankin aikana monta pitkää katsetta eikä miehellä todellakaan näytä olevan mitään seuraani vastaan...
En millään malttaisi pitää suutani kiinni ja käsiäni irti hänestä!! ;)) Takokaa minulle järkeä päähän...
ap
Itse olen varmaan vähän turhankin romantikko, mutta itse uskon että kestävimmät suhteet voivat syntyä usein juuri mahdottomimmista tilanteista.. Oman kultani löysin exäni kaveripiiristä, ja aluksi seurustelumme oli vähän kyseenalaista. Kuitenkin lopulta kaikki hyväksyivät suhteen, ja olemme mitä mainioin pari! :)
Eli mun neuvo on, että jos tosiaan olet tästä miehestä kiinnostunut, pyydä häntä joskus luentojen jälkeen kahville vaikkapa :)
Oikeastaan olen (olin?) jo päättänyt, että jätän mahdollisen aloitteen teon miehelle, mutta eihän sitä tiedä vaikka vielä repäisisin... Minulla ei ole epäilystäkään, ettenkö haluaisi tästä jotain enemmän. Miehestä olen 99% varma, mutta onhan siellä aina se 1% mahdollisuus, ettei hän tunnekaan samoin. :S
Kiitos kun jaksatte lukea näitä höpinöitäni täällä! :) Tunnen itseni ihan hupsuksi, rakkaudesta riutuvaksi teinitytöksi, kun vain huokailen Hänen peräänsä päivin ja öin... <3
ap
Mun miehenäiti on naimisissa avoimen opettajansa kanssa..
Noh, nyt minun pitäisi varmaan mennä työntämään pääni pakastimeen... Alan olla sen verran sekaisin miehestä... :))
ap
se päättyi siihen että... hän kosi:)
voitte vapaasti fantasioida iltaista opinnonohjausta työhuoneen pöydällä ja sohvalla
minä olin 20 ja hän 28 kun tapasimme. Vieläkin pyrkii hymyilyttämään kuinka hän ei pystynyt keskittymään seminaarissa.
oppilaan kanssa. Suhde siis alkoi jo kun oppilas vielä opiskeli lukiossa ja ikäeroa oli aika tavalla... Naimisiin menivät vasta kun oppilas ei ollut enää koulussa.
HELSINGIN YLIOPISTON SOSPSYKAN MIESOPE J.T JA NUORI NAINEN