Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eettisesti väärin, jos avoimen yo:n opettajalla ja opiskelijalla on suhde?

Vierailija
15.10.2005 |

t. asiaa harkitseva...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELSINGIN YLIOPISTON SOSPSYKAN MIESOPE J.T JA NUORI NAINEN

Vierailija
22/43 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joutuu punnitsemaan, kumpi on tärkeämpi, sinä vai ura

Vierailija
24/43 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voit tehdä mitä haluat.

Vierailija
25/43 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" opintosuhde" ole kuin hetken voimassa. Kyllä mulla on yks lehtori ollut kiikaroinnin kohteena jo pitkään, mutta enpä ole oikeasti ajatellut lähestyä vaikka tekis mieli. Nolostuisin jos paljastuisi aviossa olevaksi.

Vierailija
26/43 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä odotteluaika siis... Vaikka eihän tässä auta kuin odottaa, kun päätin että mies saa tehdä aloitteen. Itse tyydyn tiputtelemaan luennoilla nenäliinoja... ;)

Vierailija
27/43 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että missä yliopistossa yksi tyyppi opettaa koko ajan? Aika yksipuoliselta kuulostaa...

Mikä ala? Toivottavasti ei mikään pehmeä ala, jossa omat mielipiteet näykyy... esim. kasvatustiede. Yksi opettaja on tällaisessa aika köyhää.

Vierailija
28/43 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni nyt tiedän muutenkin.

30, on meillä muitakin opettajia, mutta tämän kanssa olemme tekemisissä eniten. Alaa en viitsi sanoa.

ap

Vierailija
29/43 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpähän vonkaat.

Vierailija
30/43 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tähän mennessä vastanneille.

ap

Vierailija
31/43 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päätös on tietenkin teidän.

Vierailija
32/43 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyse herrasmiehen velvollisuuksista tai ei, niin minä tulen kyllä yhä vakuuttuneemmaksi, että tämä on molemminpuolista. Vaihdoimme eilisillankin aikana monta pitkää katsetta eikä miehellä todellakaan näytä olevan mitään seuraani vastaan...

En millään malttaisi pitää suutani kiinni ja käsiäni irti hänestä!! ;)) Takokaa minulle järkeä päähän...

ap

Vierailija
33/43 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varmaan vähän turhankin romantikko, mutta itse uskon että kestävimmät suhteet voivat syntyä usein juuri mahdottomimmista tilanteista.. Oman kultani löysin exäni kaveripiiristä, ja aluksi seurustelumme oli vähän kyseenalaista. Kuitenkin lopulta kaikki hyväksyivät suhteen, ja olemme mitä mainioin pari! :)

Eli mun neuvo on, että jos tosiaan olet tästä miehestä kiinnostunut, pyydä häntä joskus luentojen jälkeen kahville vaikkapa :)

Vierailija
34/43 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan olen (olin?) jo päättänyt, että jätän mahdollisen aloitteen teon miehelle, mutta eihän sitä tiedä vaikka vielä repäisisin... Minulla ei ole epäilystäkään, ettenkö haluaisi tästä jotain enemmän. Miehestä olen 99% varma, mutta onhan siellä aina se 1% mahdollisuus, ettei hän tunnekaan samoin. :S

Kiitos kun jaksatte lukea näitä höpinöitäni täällä! :) Tunnen itseni ihan hupsuksi, rakkaudesta riutuvaksi teinitytöksi, kun vain huokailen Hänen peräänsä päivin ja öin... <3

ap

Vierailija
35/43 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehenäiti on naimisissa avoimen opettajansa kanssa..

Vierailija
36/43 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, nyt minun pitäisi varmaan mennä työntämään pääni pakastimeen... Alan olla sen verran sekaisin miehestä... :))

ap

Vierailija
37/43 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se päättyi siihen että... hän kosi:)

Vierailija
38/43 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitte vapaasti fantasioida iltaista opinnonohjausta työhuoneen pöydällä ja sohvalla

Vierailija
39/43 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin 20 ja hän 28 kun tapasimme. Vieläkin pyrkii hymyilyttämään kuinka hän ei pystynyt keskittymään seminaarissa.

Vierailija
40/43 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppilaan kanssa. Suhde siis alkoi jo kun oppilas vielä opiskeli lukiossa ja ikäeroa oli aika tavalla... Naimisiin menivät vasta kun oppilas ei ollut enää koulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan