Jos avioliittolakia muutetaan, otetaan siihen samalla mahdollisuus pitää useita vaimoja
Tämä on monikulttuuriperheille tärkeä uskonnollinen riitti. Ja suomalaisellekin kulttuurille rikastus.
Kommentit (9)
vastaus olisi erilainen johtopäätöksen ja siihen johdattelun suhteen.
vastaus olisi erilainen johtopäätöksen ja siihen johdattelun suhteen.
Kysymys on siitä, voiko yhdeltä ihmisryhmältä evätä ihmisoikeudet sillä perusteella mitä toinen porukka ehkä voisi vaatia, jos kiveäkään kiinostaisi.
Tai vaikka yksi nainen haluaa kaksi aviomiestä ja sekin sopii kaikille?
1 olisi kotona lasten kanssa ja kaksi kävisi töissä. Minä voisin olla välillä kotona väliläl töissä. Pärjäisimme taloudellisesti paremmin, eikä tarvitsisi salata näitä kahta seksisuhdetta.
Luulen että miehillekin se kävisi.
Käytännössähän se menisi niin, että samaan liittoon voidaan vihkiä useampi ihminen koska täytyyhän myös ne eritavoin koostuvat perheet huomoioda joissa kaikki raksatavat toisiaan. Esim luin kolminparista jossa on kaksi bi-naista ja heteromies. Eihän niitä naisia vain voisi vihkiä miehen kanssa koska ovat suhteessa myös keskenään. Ja yhtä lailla muuten naisella pitäisi olla oikeus useampaan mieheen.
siis miksi vain miehellä olis oikeus saada monta vaimoa ??
mukavaahan se olis kun naisellakin olis valinnan varaa kotonaan, kun yhtä miestä ei huvita olis pari viel ehkä virkeenä
pihatyötkin tulis jupisten tehtyä, kun olis kolmekin ukkoa niitä tekemässä
vau !
mä vaadin tätä
elättää nämä muut. Siksi av-mammat tämä ei tule teiltä onnistumaan. Joko paljon lapsia, jolloin yksi mies ja monta vaimoa(ja lasten kautta hyvinvointi) tai yksi nainen, joka elättää miehet.
tarvitaan 3-4 naista, siinä määrin vähäistä on tilastojen mukaan naisten into ilonpitoon.
Minä naisena haluaisin 3 miestä 1 olisi kotona lasten kanssa ja kaksi kävisi töissä. Minä voisin olla välillä kotona väliläl töissä. Pärjäisimme taloudellisesti paremmin, eikä tarvitsisi salata näitä kahta seksisuhdetta.
Luulen että miehillekin se kävisi.
Pitäisikö naisilta kieltää äänioikeus siksi, että jos se annetaan naisille, kohta se annetaan myös eläimille. Kyllä vai ei?