Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nikki tuopu huutiksessa?

Vierailija
18.10.2010 |

Onko tämä se sekopää vai ihan asiallinen myyjä? Mahtaako olla lobbari, kun on niin mielettömän paljon erikokoista myynnissä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs tarkoitat trinsessaa, niin ei ole sama :).

Vierailija
2/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan, kun joskus tässä syksyllä oli ketju huutissekopäästä, joka asui vaatekasojen keskellä paskaisessa ummehtuneessa kämpässä jossain vantaalla...Tuli mieleen voiko olla tämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on ihan mukava,olen ostanut häneltä!

älkää viitsikö haukkkua täällä vain omien arvausten perusteella,aika mautonta!

Vierailija
4/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ollut tarkoitus haukkua, vaan selvittää ionko joku ostanut ja jos on, onko mitään epäilyttävää. Hyvä jos ei ole=)

Vierailija
5/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ostanut häneltä, ja ihan asialliset kaupat oli. Ei tainnut edes asua Vantaalla. Aloitus oli kyllä aika asiaton! Huutismyyjiähän on vaikka kuinka paljon, niin ei tarvis täällä yhtä nimimerkkiä ruveta sekopääksi epäilemään. Koko ketjun saisi poistaa...

Vierailija
6/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli asiallinen. Vantaa hänellä tiedoissan lukee sijaintina.

Eihän tässä ole häntä morkattu lainkaan, vaan nimenomaan tämähän saattaa vaikka vilkastuttaa hänen myyntiään=)

Vierailija
7/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa aletuotteita ja myy huutiksessa kalliimmalla. Ei tuollaista määrää vikaostoksia voi tulle kellekkään, ei mitenkään. Ja kun ei liike ole kyseessä.. vois olla verottajalle mielenkiintoinen nikki:D

Vierailija
8/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla nyt mahdottomasti ollut myytävää. Ihan normaalilta KOLMEN lapsen äidiltä kuulostaa. Minulla vain yksi lapsi ja siltä jo tulisi monta kertaa noin paljon siistiä myytävää, ihan uuttakin, alle 98 cm vaatetta. Ei sitä tarvitse mikään jobbari olla.

Käykää katsoamssa monia muita, jotka myyvät uutta arvotavaraakin ja on vain yksi lapsi, joka voisi pitää vielä noita kuteita joita myy ja myy todella paljon. Olen ostanut tuollaisilta hyvää tavaraa enkä kysele mistä tavaran hankkii kun näyttää sen verran averiäältä perheeltä, että voi ostaa vaikka joka päivä kaapin täyteen ja kallista, mikä vain sattuu kiinnostamaan ja toisena päivänä myydä kaiken pois. Onneksi on noita, ettei kaikki myy lumppuja ja kuluneita kattiloita.

Vierailija
9/9 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 sivua suljetuissa, toki osittain samoja myymättä jääneitä tuotteita. Mutta sieltä kun katselee noita ulkovaatteiden määriä niin ei ihan hutiostoksilta tunnu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi