BB: Oliko tuo muka oikein että Hannu poistettiin?
Kommentit (17)
Inkan sormewt oli Hannun kalussa.
Poistettiin, koska löi Marikaa.
Katsoin silloin yöllä ton koko episodin.
Hannu tosiaankin löi Marikaa, kun se heittäyty hiukka hysteeriseksi kun oli huono olo. Se sanoi hannulle, että älä makaa mun päällä, ahdistaa ja on huono olo.
Hannu meni lattialle istuun ja marika jatko semmoista vikinää. Hannu löi sitä ja marika sano, että ai, tuo sattu
Yöllä Hannu jätti tavallaan paljun jälkeen inkan kuin nallin kalliolle. Inka oli ihan lärvit ja hoiperteli menemään. Mun mielestä Hannun olis pitänyt viedä Inka sänkyyn nukkumaan.
Sen sijaan hannu meni marikan päälle röhnöttään ja sössöttään sille. Inka oli ihan naamat ja kaatui mm. sohvatulin kans nurin. Törmäili seiniin, kaatuili suihkuun.
ei hannu lyöny marikaa.. Piti hereillä kun oli kaatokännissä oli pientä läpsimistä poskelle..sen mitä mä siitä ymmärsin kun katoin 24/7 räsänenhän sanoi ettei ole asiasta kuva materiaalia että on päätelly tapahtuneen.. Mitä en ymmärrä koska talonhan piti olla täynnä kameroita eikä pimeää kulmaa ole missään vaiheessa yöllä ei tullut edes kuulutusta että hannu rikkoisi sääntöjä.
ei hannu lyöny marikaa.. Piti hereillä kun oli kaatokännissä oli pientä läpsimistä poskelle..sen mitä mä siitä ymmärsin kun katoin 24/7 räsänenhän sanoi ettei ole asiasta kuva materiaalia että on päätelly tapahtuneen.. Mitä en ymmärrä koska talonhan piti olla täynnä kameroita eikä pimeää kulmaa ole missään vaiheessa yöllä ei tullut edes kuulutusta että hannu rikkoisi sääntöjä.
Nukkesövtä koko ohjelma. Kansa ei saa päättää tässäkään ohjelmassa mistään mitään.
ennenkuin se poistettiin Youtubesta. Älä viitsi kirjoittaa jos et tiedä.
Marika oli ihan hereillä, eikä hannulla ole ollut tarvetta pitää marikaa hereillä.
Mä ihmettelen, mikä Hannulle tuli, tavallaan hylkäs Inkan, vaikka se oli tosi huonossa kunnossa. Petri laitto Inkan nukkumaan toiselle sohvalla, silläaikaa Hannu makas Marikan päällä puolittain ja sössötti sille koko ajan jotain. Sit marikaa jo alko ahistaa, pyysi Hannua pois siitä päältä painamasta.
Hannu siirty lattialle ja edelleen jotain sönkkäs. Maritaki jo vaikeroi ku on huono olo. Tuossa vaiheessa Petrikin sanoi, että anna sen marikan jo nukkua!
Sit Marika siinä jatko vinkumista ja Hannu huitas sitä, kuulu ku Marika sano, että älä, tuo sattu.
ettei Hannun poistamiseen johtanut tapahtuma tallentunut mihinkään?? Silloinhan syy ei voi olla tuo Marikan "lyöminen".
minä ainakin luotan omiin silmiini.
ettei Hannun poistamiseen johtanut tapahtuma tallentunut mihinkään?? Silloinhan syy ei voi olla tuo Marikan "lyöminen".
minä ainakin luotan omiin silmiini.
Tuo on tapahtunut.
Mutta epäilen onko se poistamisen syy?! Onko se jossain kerrottu, että olisi juuri tuo tapahtuma?
Sama kohtahan on pyörinyt videolla vaikka missä.
Tosin nyt taitaa olla kaikki poistettu.
Pakko poistaa jos haluaavat nostaa jutun, todisteet salaisia. ehehehheeee
HArmitti mua, että mun lemppari läks.
Voi voi Hannu kun et osaa pitää rajaa juomisessa.
Hannu vaan varmisti, että Marika ei sammu.
Siis haloo Marikan oli tarkoitus nukkua!
Se oli sohvalla nukkuma-aikeissa oksentelun jälkeen.
Luuliko Hannu sit kännissä, että sitä ei saa päästää muka nukkumaan vai mitä??
Muutenkin jotenkin oudosti meni yhtäkkii siihen halaileen ja kuiskaileen-
sekoja kaikki tyynni.
koska Hannulla oli niin suuri elin.