Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne voi antaa kirjoja (dekkareita yms)?

Vierailija
17.10.2010 |

Meiltä löytyisi pari laatikollista luettuja romaaneja ja dekkareita joista pitäisi päästä muutossa eroon.

Mitä niille voi tehdä? Divarissa niistä ei varmaan juuri mitään makseta ja kaatiksellekaan niitä ei viitsisi kärrätä. Vinkkejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja josta niitä saa ilmaiseksi ottaa

Vierailija
2/6 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti kysyä divarista. Itse sain kirjoistani parisen sataa euroa, vaikka en vienyt sinne kuin murto-osan mitä minulla on hyllyssä (muuton takia oli pakko luopua jostain)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin saa ottaa paikkoihin ehkä kaikkein helpoin viedä, pääsee varmasti kaikista eroon, divarissa eivät välttämättä ota kaikkia. Bookcrossing kirjoiksi voi laittaa myös mutta siinä on jo vähän vaivaa. Tai ilmoita netissä, jolloin vaihto, anto yms. foorumilla että saisi tulla hakemaan. Kenties voit jakaa myös kavereille. Itse ainakin ottaisin jos olisi itselleni lukemattomia dekkareita yms. tarjolla ja kierrättäisin vielä eteenkinpäin.

Vierailija
4/6 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparille, jos muutossa löytyy muutakin myytävää. Tai sitten kirpparille menevälle kaverille, tai lahjoita itse kirpparin pitäjälle.

Joku ruohonpiiritason yhteisö, kuten työttömien yhteisö, voisi ottaa noita kirjahyllyynsa tai sitten myyjäisiinsä.

Pienet syrjäkylien kirjastot voisivat ottaa valikoimaansa.

Osan voisi ihan mielenkiinnosta jättää jonnekin julkiselle paikalle kierrätettäväksi. Tälle oli joku nimikin (bookcrossing, tai jotain sinne päin), netissä pystyy seuraamaan kirjan kulkua.

Vierailija
5/6 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

romaaneita ja dekkareita. Eiköhän nekin niitä lue:)

Vierailija
6/6 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne saatiin dumpattua meidän hyväkuntoiset, kerran luetut kirjat, jotka ei kelvanneet minnekään muualle edes ilmaiseksi.

Divari nauroi ulos, parista hyväntekeväisyysjärjestöstä kysäisin, ei kelvanneet sinnekään. Sitten hoksasin ton kirjaston pöydän ja kaikki parikymmentä kirjaa hävisi kärrystä viikossa.