Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikivanha mummo kyläili

Vierailija
17.10.2010 |

...Sainpas, onnistuinpas, ihanaa!

Oon nyt syksyn aikana tutustunut hiljalleen yhteen yli ysikymppiseen mummoon joka asuu palvelutalossa. On sit niin herttainen täti että... :)

Tänään mä sain sen kyläilemään kotonamme ekaa kertaa. Oli kanssamme lopulta viisi tuntia. sinä aikana me ehdittiin mm. pelata sammakkolampea porukalla, jonka ikähaarukka oli 4-94 v ja joukossa oli myös eräs vähemmän älykäs ihminen. tämä mummo ehti ihastella meidän kodin (ihan tavallinen) ja mun miehen (no, kyllä mä siitä itekin tykkään) sekä riemuita vilkkaista lapsista (pelkäsin että ne kumoo sen mummon).

Olipas huippukiva sunnuntai!!!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihana asia molempien osapuolten kannalta. Varmasti merkitsee mummolle todella paljon. Hienoa että sinä arvostat vanhoja ihmisiä. Olet esimerkkinä meille muille, se on hieno asia!

Vierailija
22/29 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se etta vaikka ulkokuori rapistuukin niin siella sisalla asuu nelikymppinen joka on vain kokemuksista viisastunut. Ei muuten yhtaan nuorempi kuin nelikymppinen, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihana asia molempien osapuolten kannalta. Varmasti merkitsee mummolle todella paljon. Hienoa että sinä arvostat vanhoja ihmisiä. Olet esimerkkinä meille muille, se on hieno asia!

pitää yhdestä ikivanhasta mummosta, niin tarkoittaako se, että arvostaa vanhoja ihmisiä? Jos mä pidän 35- vuotiaasta tutustani, niin arvostanko mä keski- ikäisiä ja olen arvostamatta esim. teinejä? Tuo kuulostaa taas siltä, että säälistä hengaillaan mummon kanssa, kun se on niin vanha, kun sitä ikää ja tarinoita ja vanhuutta on koko ajan jauhettava. Mielisairaalapotilailla on myös hienoja ja erikoisia tarinoita, kannattaa arvostaa heitä.

Vierailija
24/29 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa aivan ihana viesti! Tosi hienoa, että on ihmisiä, jotka jaksaa välittää ja viettää aikaa vanhemmankin sukupolven kanssa, ihailtavaa! :)

Vierailija
25/29 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää yhdestä ikivanhasta mummosta, niin tarkoittaako se, että arvostaa vanhoja ihmisiä? Jos mä pidän 35- vuotiaasta tutustani, niin arvostanko mä keski- ikäisiä ja olen arvostamatta esim. teinejä? Tuo kuulostaa taas siltä, että säälistä hengaillaan mummon kanssa, kun se on niin vanha, kun sitä ikää ja tarinoita ja vanhuutta on koko ajan jauhettava. Mielisairaalapotilailla on myös hienoja ja erikoisia tarinoita, kannattaa arvostaa heitä.

Vaan myös meille.

Vierailija
26/29 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin toimeen vanhojen ihmisten kanssa kuin itseni ikäisten. Olen kai henkisesti jotenkin vanha ;) tai sitten se johtuu siitä, että minut on osittain kasvattanut oma mummoni, vanhempieni menevän työn vuoksi. Olen nyt 40-v. ja paras kaverini on 60 v.

Tutustukaa niihin naapurin mummoihin! Mä olen oppinut heiltä paljon.

Vierailija
27/29 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystävyys katso ikäeroa. Ja todella inhottava, että joku luulee, että olette perintöä vailla, eiköhän mummon sukulaiset sen vie :)

Vierailija
28/29 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on iloinen niin ihanasta asiasta kuin uudesta ystävästä, pitää se teilata täysin.

Tämä kommentti yhtenä muiden joukossa. Jos toinen saa uuden ystävän, pitääkö se mollata sillä, että jotain toista on joku ihan muu ihminen ahdistellut (viittaat siihen seksiehdotteluviestiin).

Ap, vaikutat mukavalta ihmiseltä. Siksi sinä tapaat mukavia ihmisiä.

Vierailija
29/29 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä oli kivaa. Hän jaksoi odotella että mies tuli töistä kotiin ja sitten jutusteli kaikenlaista hänenkin kanssaan.

Kun olin lähdössä viemään häntä kotiin, hän ehdotteli että ottaisin termospullon mukaan ja toisin siinä miehelleni vähän konjakkia :)

Pitääkö mun nyt olla varuillaan ettei se vamppaa mun miestä? (Upeeta, kun miestäkin hymyilytti sydämenpohjasta).

ap