Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla sukulaisia, joiden luona vierailusta pitää maksaa?

Vierailija
17.10.2010 |

Aina pitää maksaa jollain tavalla, joko rahalla kulutetusta vedestä ja sähköstä tai sitten työllä.

Kyseessä on ihan lähisukulainen.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta

Vierailija
2/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minut on kasvatettu niin, että en tunne oloani hyväksi, jos olen toisten passattavana ja täydellä ylläpidolla. Jos olen menossa pidemmälle visiitille, niin varmasti vien jotain "tuliaisia" mennessäni.. esim. ruoka-aineksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylenpalttisesti.

Kyse on siis ihan kulutetusta sähköstä ja vedestä sekä majoituksesta maksu.

Vierailija
4/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliaisia viedään aina monen kympin edestä. Ja kun lopussa kysytään, että mitä ollaan velkaa, niin aina sama juttu että vedestä ja sähköstä voitaisiin maksaa tuo huntti.

Majoitus on talon toisessa siivessä omalla kylppärillä.

Nähdään kerran vuodessa.

Vierailija
5/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en menisi kylään tuollaisen kitupiikin luo-

tosin maksan ruuat työttömälle siskolleni hänen luonaan yökyläillessäni- mutta itse ehdotin

Vierailija
6/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin tympii, mutta kun on kyse lähisukulaisesta, on kuitenkin kiva nähdä joskus. Mutta kyllä tympii.

Ja lähtiessämme siivoamme aina kaikki käyttämämme tilat, imuroimme, moppaamme, pudistelemme matot ulkona jne.

Vierailija
7/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliaisia viedään aina monen kympin edestä. Ja kun lopussa kysytään, että mitä ollaan velkaa, niin aina sama juttu että vedestä ja sähköstä voitaisiin maksaa tuo huntti.

Majoitus on talon toisessa siivessä omalla kylppärillä.

Nähdään kerran vuodessa.

Vierailija
8/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruveta perimään keneltäkään sähkö-, vesi- tai majoitusmaksuja :)!!!Sukulaiselta nyt varsinkaan. Toki noita tuliaisia viedään ja käydään yhdessä ruokakaupassa hakemassa yhteiset eväät, mut että siitä asumisesta pitäisi maksaa/pyytää rahaa. Aika omituista.....o_O

Vierailija
9/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kirjoitan tätä, alkaa itsekin naurattaa kun tämä kuulostaa niin järjettömältä. Mutta totta joka sana.

Vierailija
10/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliaisia viedään aina monen kympin edestä. Ja kun lopussa kysytään, että mitä ollaan velkaa, niin aina sama juttu että vedestä ja sähköstä voitaisiin maksaa tuo huntti. Majoitus on talon toisessa siivessä omalla kylppärillä. Nähdään kerran vuodessa.

En ikinä ikinä kehtaisi edes pyytää!! Apua, jäisi mulla kyllä käymättä...!

Vierailija
11/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa sähköstä ja vedestä ym. niin nyt ollaan sitä sitten itse kysytty.

Vierailija
12/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisi tulla halvemmaksi.

Vierailija
13/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en menisi kylään tuollaisen kitupiikin luo- tosin maksan ruuat työttömälle siskolleni hänen luonaan yökyläillessäni- mutta itse ehdotin

komppaan!ihan törkeetä tommonen!

Vierailija
14/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko te siellä kuukauden putkeen?

Vierailija
15/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on useista viikoista niin tuon jotenkin ymmärtäisin. Asuuko tämä lähisukulainen jossain ulkomailla jossa vesi ja sähkö on erityisen kallista?

Vierailija
16/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilkeisi pyytää maksua ja jos joku meiltä sitä pyytäisi, niin vierailut loppuisivat siihen.

Vierailija
17/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asuu ulkomailla, mutta vesi ja sähkö on halvempaa kuin Suomessa.

Itse olisin iloinen saadessani sukulaisia Suomesta kylään. En ikinä kehtaisi pyytää rahaa, vaan maksaisin mielelläni kulut siitä, että saan rakkaita ihmisiä kylään. Toisaalta rahallahan siitä selviää, mutta mies on ihan risana.

Vierailija
18/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asuu ulkomailla, mutta vesi ja sähkö on halvempaa kuin Suomessa. Itse olisin iloinen saadessani sukulaisia Suomesta kylään. En ikinä kehtaisi pyytää rahaa, vaan maksaisin mielelläni kulut siitä, että saan rakkaita ihmisiä kylään. Toisaalta rahallahan siitä selviää, mutta mies on ihan risana.

En ilkeäisi rahastaa keneltäkään sukulaiselta tai ystävältä yhtään mitään vaikka asuisimme Karibiassa! Tehän olette jo maksaneet matkat sinne...melko rahallinen satsaus teiltä jo lähteä sukulaisiin ulkomaille.

Vierailija
19/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asuu ulkomailla, mutta vesi ja sähkö on halvempaa kuin Suomessa.

Itse olisin iloinen saadessani sukulaisia Suomesta kylään. En ikinä kehtaisi pyytää rahaa, vaan maksaisin mielelläni kulut siitä, että saan rakkaita ihmisiä kylään. Toisaalta rahallahan siitä selviää, mutta mies on ihan risana.

Kyllä viikko on vielä niin lyhyt aika, että ei missään tapauksessa pitäisi kyllä mitään maksuja kerätä! Varsinkin kun viette tuliaisia ja autatte siivouksessa yms. ja varmaan tarjoatte vielä jonkun illan ravintolassa tms.

Ihan omituista käytöstä näillä isännillä!

Vierailija
20/60 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai sanotteko vain tulevanne viikoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi