Lue keskustelun säännöt.
On nuo naiset niin erinäköisiä, ilman meikkiä ja meikin kanssa.
17.10.2010 |
Tuossa Tanssii Tähtien Kanssa. Tulee ihan hyvä mieli, ihan tavallisen näköisiä tallaajia.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
t. mies