Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huijaan superfood-miestäni

Vierailija
17.10.2010 |

Mieheni on _todella_ hyvännäköinen ja jonkinlainen superfood-skenen "guru" tuttavapiirissä.. hän luulee, että olen hänen superbeibinsä, mutta todellisuudessa syön salaa ihan tavallista ruokaa ja suklaata ja karkkia. Käyn yksin mm. mäkkärissä ja nautin aivan sairaasti.

Olen kuitenkin hoikka ja hyvän näköinen joten hän ei epäile mitään. Tuntuu vaan jotenkin pahalta kun hän kehuu kavereilleen kuinka minä olen niiiiiiiiiin hyvännäköinen johtuen ruokavaliostani - hän luulee, että syön raakaruokaa ja superyrttejä, gojimarjoja yms. Se vaan ei pidä paikkaansa... :(

Tiedän että tuolla olisi monta naista nappaamassa hänet, joten minun on PAKKO teeskennellä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillänne vallitsee todellinen luottamus.

Vierailija
2/24 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi olemme jutelleet, että alamme yrittämään lasta yhdessä.. hän puhuu pitkään ja hartaasti (käytännössä yksikseen) kuinka meidän lapsi tulee olemaan jonkinlainen supervauva, koska me elämme niin tervellisesti. Minä haluan ihan sairaasti lasta, joten myhäilen vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkealta, kun kohtaa vauva-arjen.

Vierailija
4/24 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille ukolles, että ainoaa oikeaa superfoodia ovat suomalainen täysjyväruisleipä, suomalainen puhdas pensasmustikka, tyrnimarja, karpalo ja puolukka. Että haaskaa rahansa ennemmin niihin kuin toiselta puolelta maapalloa (yleensä Kiinasta) tuotuun gojimarjaan, joka sisältää suuret määrät torjunta-ainejäämiä, ja usein sen mikrobiologinen laatu on huono tai vähintään heikko. Laadun parantamiseksi eli pöpöjen tappamiseksi gojimarjoja säteilytetään, ts. paskasta tehdään syömäkelpoista.

Ja teidän suhteesta sitten; toivottavasti te ette lisäänny keskenänne.

Vierailija
5/24 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on ihan täpinöissään näistä jutuista, ihan kuin pöllyissä. vaikka ei muuta kuin syö terveellisesti jne. joskus olen ajatellut, että syö ihan liian vähän, menee sen takia sekaisin.

Vierailija
6/24 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkeä tuossa hömpötyksessä on? Olen lueskellut noita tuon väen blogeja ym ja minusta koko porukka on jotain hihhulilahkolaisia.. kas kun eivät väitä, että joku ufo humanoidi käski syödä ruohoa.

Vierailija
7/24 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aikaisemmin ollut sitten vähemmän viehättävä, jos nyt olet yhtäkkiä superkaunis? Itsekin välillä käytän noita superfoodeja, mutta lähinnä vaihtelun vuoksi. Ennemmin laitan rahani suomalaisiin luomuelintarvikkeisiin kuin Kiinasta rahdattuihin gojimarjoihin.

Minäkin totean vielä: Älkää lisääntykö! Melkein haluaisin sanoa, että tämä on provo... Tosin kaikenlaista tähän maailmaan mahtuukin.

Vierailija
8/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt muutamaan blogiin olen tutustunut tähän aiheeseen liittyen, niin hyvä ap jatka samoin tai vielä parempaa: JSSAP. Vaikuttaa joltain hihhuli-lahkolaisten hommalta koko touhu.

Vierailija
9/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppista

tää on kiinnostavaa!

Vierailija
10/24 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhaa vaikuttaa aika vahvasti miinalta.

Täysjyväruisleipä superfoodia? Joopa joo.

Vierailija
11/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen...

Vierailija
12/24 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli kunnossa vai onko tämä provo??

Vierailija
13/24 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna tarkempia tietoja, jottei kukana tunnista..

Vierailija
14/24 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aikaisemmin ollut sitten vähemmän viehättävä, jos nyt olet yhtäkkiä superkaunis? Itsekin välillä käytän noita superfoodeja, mutta lähinnä vaihtelun vuoksi. Ennemmin laitan rahani suomalaisiin luomuelintarvikkeisiin kuin Kiinasta rahdattuihin gojimarjoihin. Minäkin totean vielä: Älkää lisääntykö! Melkein haluaisin sanoa, että tämä on provo... Tosin kaikenlaista tähän maailmaan mahtuukin.

kompsista.

Vierailija
15/24 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä goiji-marjoista..

Eli on tietty olemassa ne täynnä paskaa ja muita myrkkyjä, mutta itse suosittelen luomugoijia. Ne on tarkistettuja että kriteerit luomuun täyttyy..

Itse tosin kasvatan goijia, ja nehän vasta luomua onkin, ilman mitään lisäaineita ja muuta epäterveellistä.. : )

Vierailija
16/24 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onhan niitä muitakin höyrähtäneitä.

Vierailija
17/24 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan pahenee tuosta. Tiedän yhden pariskunnan, jossa mies näkee nälkää ortorektikon takia. Kuluttavat kaiken vapaa-aikansa terveellisen ruoan metsästykseen. Mies himoaisi jotain hodaria, mutta pelkää vaimoaan..

Hulluja on monenlaisia :).

Vierailija
18/24 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin paljon parempaa kuin kiinalainen ei-luomugoji. Luonnonmukaisen tuotannon valvonta on siellä päin maailmaa jokseenkin alkeellista, ja epämääräiset "kulkeutumat" toisilta pelloilta ovat ihan arkipäivää.

Että en ulottaisi kiinalaiseen luomuun.

Mutta kukin haaskaa rahansa mihin haluaa. Jos on pakottava tarve maksaa MARJASTA kymmenien eurojen kilohintaa, niin siitä vaan sitten! Terveemmäksi ne humpuukimarjat eivät kuitenkaan ketään tee.

Vierailija
19/24 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta ei enää miele4ssä pyöri kuin ravinto ja sen terveellisyys.

Kaapit notkuu kaikenmaailman ihmeravintoaineita, ja aikaa tietty kuluu kun sitä safkaa laittaa.

Sen lisäksi ovat usein persaukisia kun kaikki rahat menee ruokaan. Pimeää touhua.

Vierailija
20/24 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sun miehes harrastaa ihan samaa, mutta ei halua kertoa sulle, ettet lihoisi niillä mäkkiruuilla ;)