Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivi Räsäsellä

Vierailija
17.10.2010 |

on viisi lasta. Onhan sellainen pieni mahdollisuus olemassa, että joku heistä olisi biseksuaali tai peräti homoseksuaali, mitenköhän Päivi siihen suhtautuisi? Tuntuu hyvin perhekeskeiseltä ihmiseltä, mutta jos tytär tai poika avoimesti seurustelisi oman sukupuolen edustajan kanssa, niin katkeaisivatkohan välit? Uskaltaisiko tuo harhapolulle eksynyt lammas edes tunnustaa tällaista äidilleen? Mietinpähän vaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten saattaisi Päivillekin tulla miettimisen paikka

Vierailija
2/4 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä tunne tuota perhettä, joten en voi puhua asiasta mitenkään henkilökohtaisesti. En ole väittänyt perheen jäsenistä yhtään mitään, mietin vain, miten ihan itse julkisuudessa tietynlaisia mielipiteitä esittävä henkilö suhtautuisi asiaan, jos siitä tulisikin hänelle henkilökohtaista. Kyllähän hän on perheensäkin esitellyt ties kuinka monessa jutussa, pojan kiharatkin on nähty lehdessä kun niitä ei olisi saanut leikata armeijassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmisen oma asia millaisia vaikutteita hän ulkomaailmasta imee. Moni hetero blokkaa nämä luontaiset vietit ulkomaailman painostuksesta. Osa ei välitä vahvoina ja toteuttavat seksuaalisuuttaan monimuotoisesti.

Heterot pesevät kätensä koko touhusta, kertomalla ulkomaailmalle että homoksi synnytään ja homot ovat ook.

He itse eivät ole ok. He eivät ole koskaan irtaantuneet kristinuskon kulttuurin vaikutteista vaan elävät lukossa sitä keskiluokkaisen ahdistavaa elämää pikku häkeissään.

Avioliitot eivät toimi, koska ovat luonnon vastaisia. Ihmisen normaali luonne on totettaa seksuaalisuuttaan estotta kaikkien kanssa sukupuoleen katsomatta. Seksillä määritämme nokkimajärjestyksemme sosiaalisessa yhteisössämme.

Vierailija
4/4 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet asian mielestäni täysin asiattomasti henkilökohtaiselle tasolle!

Miten niin ap vie asian "asiattomasti henk.koht. tasolle"? Saako joku uskossaan sokea pelle-idiootti mielestäsi mennä henk.koht. tasolle ja tuomita kaikki, jotka poikkeavat hänen omasta suppeasta maailamkatsomuksestaan?

Ja ihan oikeasta kiinnostaisi, mitä joku vastaava uskossaan sokea ajattelisi, jos oma lapsi lukeutuisi kategoriaan, jotä hän itse hyväksyy...