Outo parisuhdeongelma,olen periaatteessa rakastunut toiseen mieheen
Olen ollut mieheni kanssa nyt 9 vuotta yhdessä,meillä on kaksi lasta. Olemme naimisissa. Meillä on aina mennyt hyvin, riitoja on ollut toki niin pieniä kuin suuriakin mutta niistä ollaan päästy yli. Mies sanoo minulle aina, että ei osaa kuvitella olevansa toisen naisen kanssa. Minä olen kuulemma ainoa ihminen joka ymmärtää häntä. Minulla on sama tunne häntä kohtaan. Vietämme paljon aikaa yhdessä kahdestaan sekä muksujen kanssa. Hassuttelemme miehen kanssa ja seksi on upeaa.
Olen huomannut yhteisen ystävämiehemme aivan uudessa valossa. Minua jollain tavalla kiehtoo hänen ulkonäkönsä, äänensä, musiikkimakunsa etc. Tämä mies on ollut alusta alkaen jollain tavalla kiinnostunut minusta. Jos lähden kaveriporukalla ulos viihteelle ja mies tulee mukaan, juttelemme paljon kahdestaan ja välillämme on pientä viatonta flirttiä.
En koskaan voisi pettää miestäni, se ei todellakaan ole mielessäni kun kirjoitan tätä tekstiä. Minulle on iskenyt pieni ahdistus siitä,että olisin koko loppuelämäni mieheni kanssa. Mieheni on minun ensimmäinen poikaystäväni ja minusta tuntuu, että jään jostain paitsi. Periaatteessa minua ahdistaa se, että minun treffielämäni oli sitten tässä, en pääse iskemään miehiä ja harrastamaan yhden illan suhteita. Onko tämä toiseen 'ihastuminen' ohimenevää, onko jollain muulla ollut samanlainen fiilis? Kamala fiilis kun ajattelen tällaisia :(
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2010 klo 22:11"]avioliiton aikana useita, aina ne on menneet ohi, kun ei ole TEHNYT mitään typeryyksiä.
[/quote]
Mullakin 10 vuoden aikana kaksi. Kumpikin meni nopsaan ohi, kun ymmärsin vältellä ihastuksen kohdetta.
Vanha ketju, mutta niin ajankohtainen omalla kohdallani. Olen ihastunut mieheni kaveriin, ollut viimeiset n. 10vuotta joten en voi allekirjoittaa tuota että ihastus menisi ajan kanssa ohi. Välillä on kyllä ollut pitkiäkin kausia ettei olla nähty ja silloin hän on pysynyt taka-alalla ajatuksissani. Mutta tänä kesänä mieheni ja tämä kaveri ovat tehneet yhteistä projektia ja olemme nähneet useita kertoja viikossa. Tunteet roihuaa sisällä ja olen 100% varma niiden olevan molemminpuolisia. Olen tiennyt sen kaikki nämä vuodet. Tämä mieskin on varattu ja perheellinen joten en usko että homma flirttiä ja pitkiä katseita pidemmälle koskaan etenee. Lähinnä halusin sanoa sen että ei ne tunteet välttämättä laimene vuosienkaan saatossa. Toisaalta ihanaa, mutta myös tosi raastavaa...