Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oho! Tajusin just, ettämeidän vuositulot ensi vuonna tulee olemaan 90 000€

Vierailija
29.09.2010 |

Ja kuitenkin mä elää kituutan (olen jatko-opiskelija). Niin ja nuo tulot tietysti, jos kaikki sujuu nykyisten suunnitelmien ja näkemysten mukaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole.

Ap

Vierailija
2/12 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyn sentään töissä.

terveisin yh-äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puurtaa jatko-opintojen kanssa, jos palkintoakin on luvassa. Ihan kaikilla akateemisilla nämä eivät ole normitulot... Tuskin olet humanisti... Miehen kanssa päästiin 85 000:een, kunnes päätin lähteä "etsimään itseäni".

Vierailija
4/12 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puurtaa jatko-opintojen kanssa, jos palkintoakin on luvassa. Ihan kaikilla akateemisilla nämä eivät ole normitulot... Tuskin olet humanisti... Miehen kanssa päästiin 85 000:een, kunnes päätin lähteä "etsimään itseäni".

Vierailija
5/12 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo samaa!

Vierailija
6/12 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais tähän duunari perheeseen. Helpottuis moni asia vaikka en maallista mammonaa niin kaipaa, mutta ihan selviöhän se on, että rahalla saa ja hevosella päääsee.

Vierailija
7/12 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan miehen palkka n. 60 000e, osingot 20 000e, mun palkka 26 000e ja lapsilisät n. 6000e. Mitä noista nyt tulee yhteensä, jotain 112 000e bruttona.

Vierailija
8/12 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että duunareita ollaan, ihan vaan amispölöjä.

Vierailija
9/12 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyn sentään töissä. terveisin yh-äiti

saa (alle) 1000 e/kk palkkaa brutto nykyisin (täytyy olla alle, jos on vakituinen työsuhde jossa vuosiloma jne. ja verotettava kokonaistulo on 12.000 e)? Tietenkin pätkätyöt varmasti aiheuttaa tuon, mutta mistä tiedät että ensi vuosi on yhtä kehno? Tsemppiä, ei kuulosta kovin kukavalta elämältä...

Vierailija
10/12 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin julkisen alan töistä yksityiselle puolelle kansainvälisen suuryrityksen palvelukseen. Päivääkään en ole katunut: voin itse päättää työajoista & osittain työtehtävistäni, työnantaja kannustaa kouluttautumaan joten teen työn ohessa (työajalla osittain) jatkotutkintoa yo:lle, palkasta pystyy neuvottelemaan, työreissuja ulkomaille on sopivan usein, paljonluontaisetuja jne.

Kyllä humanistinkin kannattaa tähyillä muualle kuin surkeasti palkattuihin ja aliarvostettuihin ns. oman alan töihin. Varsinkin ulkomailta käsin (Britannia, USA) johdetuissa yrityksissä osataan arvostaa laajaa yleissivistävää tutkintoa.

Vierailija
11/12 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan sama mitä olette, mutta itse en ikinä käyttäisi nimitystä amispölöt. Tässä nyt perättiinkin juuri sitä, että täytyy pitkästä kouluttautumisestakin olla jotain taloudellista hyötyä. Kaikilla aloilla se vaan ei toteudu.

Vierailija
12/12 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

72000 ja olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Yhteenlasketut tulot miehen kanssa 120 000,-