saako aloittaa uuden etsimistä
vaikka ei vielä ole eronnut. Selkeän viestin rakkaudettomuudesta ja avioliiton toimimattomuudesta olen saanut.
Kuinka kauan pitäisi odottaa ennen kuin aloittaa uuden etsimisen?
Kommentit (7)
tai sitten puurran yksin.
Mistähän löytyisi sopivia kandeja? Baariin en lähde etsimään.
ilmoituksia nettiin deittipalveluihin, koska halusin tietää, onko musta kukaan edes kiinnostunut. Asun siis edelleen miehen kanssa, mutta nyt olen saanut sen varmuuden, että voin löytää paremmmankin, eikä mun tartte olla loppuelämää yksin, vaikka erottais.
Alussa koin kamalan huonoa omaa tuntoa, että ilmoitukset laitoin, mutta sitten totesin, että koska olen miehelle sanonut, että olen hänen kanssaan onneton, enkä aio jäädä onnettomaan suhteeseen jos hän ei mitään muuta, ja siitä huolimatta mikään ei muuttunut, teki mies siis oman valintansa meidän suhteestamme, enkä koe enää seurustelevani hänen kanssaan, vaikka erosta ei olla puhuttu, ja yhdessä asutaan.
Onko käytännönjärjestelyjä tehty? Uutta asuntoa etsitty ja täytelty erinäisiä papereita?
Mielestäni jos erosta on yhdessä sovittu ja sen eteen järjestelyitäkin tehty, voi huoletta alkaa treffailemaan muita. Ei se enää puolisolle (pian ex-puoliso) kuulu.
Minäkin jokin aika sitten löysin uuden miesystävän. Asuimme asumuserossa mutta virallista avioeroa ei vielä ollut. Miehelläkin oli uusi nainen.
pyörii vuodesta toiseen. Todella. Ne muutamat kerrat kun olen käynyt katsomassa (useita vuosia välissä) samoja vaihtoehtoja siellä on. Ei enää nettideittailua minulle. Pelkkä ajatuskin öklöttää.
Suomi24 treffit ainakin on toimiva
pyörii vuodesta toiseen. Todella. Ne muutamat kerrat kun olen käynyt katsomassa (useita vuosia välissä) samoja vaihtoehtoja siellä on. Ei enää nettideittailua minulle. Pelkkä ajatuskin öklöttää.
Suomi24 treffit ainakin on toimiva
Mäkin taidan alottaa vaikka yhessä asutaankin vielä, vituttaa sen verran lujasti... :(