Miten saada vaimo rakastumaan uudestaan
5 ja 8 vuotiaat lapset vievät aikaa. Lapsenvahdin kyllä varmaan saamme. Budjetti on varsin rajoitettu.
Voisiko yrittää järjestää kahden keskistä aikaa? Menisikö se sitten nykytilanteen ruotimiseen vai voisiko oikeasti molemmat pystyä nauttimaan yhdessä olosta? Elokuvat tai teatteri ja syöntihän on ekaksi mielessä, ja sopisivat varmaan vaimollekin. Mikään baareissa notkuminen aamuun asti ei ainakaan minulle sovi ja olen siinä käsityksessä ettei vaimokaan ole enää siinä iässä/halussa.
Ideoita?
Kommentit (23)
Haluan vain käyttää toista tilaisuutta todistaakseni, mitä tämä loistava loitsu chubygreat on taas tehnyt hyväkseni. Ensimmäisen kerran kun otin häneen yhteyttä, hän auttoi minua palauttamaan kotini voimillaan ja nyt taas hän on auttanut minua saamaan siirron työpaikallani. Nyt on minulle toinen taso tämän upean loitsun ansiosta. ota yhteyttä häneen nyt saadaksesi apua hänen tiedoillaan chubygreat@gmail.com, voit myös whatsappilla +2349056504566 saada apua, jonka hän itse pystyy.
Haluan vain käyttää toista tilaisuutta todistaakseni, mitä tämä loistava loitsu chubygreat on taas tehnyt hyväkseni. Ensimmäisen kerran kun otin häneen yhteyttä, hän auttoi minua palauttamaan kotini voimillaan ja nyt taas hän on auttanut minua saamaan siirron työpaikallani. Nyt on minulle toinen taso tämän upean loitsun ansiosta. ota yhteyttä häneen nyt saadaksesi apua hänen tiedoillaan chubygreat@gmail.com, voit myös whatsappilla +2349056504566 saada apua, jonka hän itse pystyy.