Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni naapurin ikkunassa?

Vierailija
15.10.2010 |

Tää ei voi olla totta. Muta silmäni näkivät mitä näkivät. Miehelleni soitettiin illalla ja puhelun jälkeen se sanoi, että joutuu tekemään yövuoron, työkaveri on sairaana. No mikäs siinä, yhdeksäksi lähti kuten yövuoroon pitääkin.

Kävin aamukuudelta viemässä roskapussin ja naapurikerrostalon yhdessä ikkunassa näin, ihan vilaukselta, oisiko ollut vajaa sekunnin, miehen kävelevän kahvikuppi kädessään uikkarit jalassa ikkunan ohi. Ja, olen edelleen sata-varma, että se oli mieheni, pituus, pikkarit, olemus, kasvot, kaikki täsmää.

Kohta lapset lähtevät kouluun ja mies tulee "yövuorostaan". Minä olen ihan paniikissa, puhunko mitään, kysynkö suoraan. Äh, tätä pahaa oloa, tekisi mieli huuuuuutaaaaaaaaaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli iltavuoro, normaali sellainen, ja kun iltapäivällä lähti töihin, pakkasin kamppeeni, lasten tavarat ja kuljettelin tavarat uuteen asuntoon, osan äitini luokse. Kun lapset tulivat koulusta, lähdimme äitini luokse, jossa vietimme 3 päivää.

Vierailija
22/23 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eikö se auto ollut sit pihas koko ajan? Jos ei kerran ajanut?

Ja mistä tiesit, että meni silloin taas töihin, kun äitis tuli sua auttaan. Olisi kohta nähnyt kaiksen sielt ikkunasta naapurista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli iltavuoro, normaali sellainen, ja kun iltapäivällä lähti töihin, pakkasin kamppeeni, lasten tavarat ja kuljettelin tavarat uuteen asuntoon, osan äitini luokse. Kun lapset tulivat koulusta, lähdimme äitini luokse, jossa vietimme 3 päivää.