Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja repi lapsen vihkosta sivun koko luokan nähden

Vierailija
14.10.2010 |

kun lapsen käsiala on kuulemma niin huonoa. Ope oli myös sanonut samassa yhteydessä, että saa päänsäryn lapsen huonosta käsialasta. Mitä te tekisitte tässä tapauksessa,laittaisitteko opelle viestiä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä heissäkin kaikenlaisia kieroutumia löytyy.

Oma ala-asteen opettaja oli todella sikamainen minua kohtaan, olin köyhän perheen lapsi ja sen sain tuntea nahoissani. Vaikka k.a oli parhaasta päästä, aina 'parempien' perheiden lapset saivat huomiota ja arvostusta.

Vierailija
42/46 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä heissäkin kaikenlaisia kieroutumia löytyy.

Oma ala-asteen opettaja oli todella sikamainen minua kohtaan, olin köyhän perheen lapsi ja sen sain tuntea nahoissani. Vaikka k.a oli parhaasta päästä, aina 'parempien' perheiden lapset saivat huomiota ja arvostusta.

Yllättävän monella näkyy olevan ihmeellinen suhtautuminen aikuisen epäammattimaiseen käytökseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsesi tekee niin järkyttävää jälkeä?

Miksi et ole vaativnut häneltä enempää.

Nyt vielä vesität sen viimeisenkin auktoriteetin, joka yrittää saada lapsesi tekemään huolellista jälkeä?

Mietipä lapsesi tulevaisuutta.... kuka haluaa itselleen huolimattoman automekaanikon, maalarin, lääkärin, pankkivirkailijan, kampaajan....? EI KUKAAN!

Lusikka kauniiseen käteen ja hommiin!

auttamassa. Menkööt opettaja itseensä ja miettikööt miksei osaa opettaa lapsia kirjoittamaan. Haukkumisella ei lapsia opeteta!

Vierailija
44/46 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpulissako te niitä lapsia kasvatatte? Kukaan ei saa vaatia mitään teidän lapsilta, mutta sitten kuitenkin oletatte, että teidän lapsineronne olisivat luokan parhaita joka asiassa. Minä olisin tyytyväinen, jos joku puuttuisi kunnolla siihen, että lapseni ei tekisi kunnon jälkeä.

Kysehän oli siitä, _miten_ opettaja näytti tyytymättömyytensä lapsen suoritukseen! Nöyryyttämällä lasta toisten edessä - sinun mielestäsikö olisi vain hyvä, jos sinun lastasi nöyryytettäisiin hänen luokkakavereidensa edessä?! Minkälainen vanhempi _sinä_ oikein olet?

Kyse ei todellakaan ole siitä, etteikö lapsilta saa vaatia mitään, tottakai saa vaatia ja minun mielestäni pitäisikin ainakin suurimmalta osalta koululaisista vaatia enemmän kuin nyt tapahtuu.

Ja huonosta työstä ja lorvimisesta saa ja pitää moittia lasta ja kuri pitää olla, mutta NÖYRYYTTÄMINEN on aivan eri asia.

t. se, joka tuon nöyryyttämisen ekana mainitsi

Vierailija
45/46 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajalle Buranaa paketissa joulun alla.

Vierailija
46/46 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajalle Buranaa paketissa joulun alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi