Soitin viime yönä naapurin ovikelloa! Lapset heräsivät niihin ääniin.
En tiedä mitä kaikkea naapurissa viime yönä puuhattiin mutta tuntikaupalla kuului aih, voih ja karjasuhuutoja väliin. Pakkokuuntelin sitä toista tuntia. Lapset heräsivät puoliltaöin ihmettelemään mitä seinän takaa oikein kuuluu.
Mulla meni hermo ja menin soittamaan ovikelloa. Väänsin kelloa ihan urakalla. Eivät tulleet avaamaan mutta meteli loppui.
Oli varmaankin v**grat pelissä.
Pointti on se, että eivätkö nyt ihmiset oikeasti tiedä kuinka helposti äänet seinän takaa kuuluvat.
Kommentit (21)
tulla kurkkaamaan, montako "olet kade" -tyyppistä vastausta on tullut, vasta yksi! Oh hoh!
Anna nyt ihmisten panna rauhassa. Mitä helvettiä se sulle kuuluu miten kukakin nussii ja milloin?
Anna nyt ihmisten panna rauhassa. Mitä helvettiä se sulle kuuluu miten kukakin nussii ja milloin?
on ookoo pitää sellaista meteliä yöllä, että naapurin lapset heräävät?
Mitä helvettiä se sulle kuuluu miten kukakin nussii ja milloin?
se jutun clou ollut juuri siinä, että se KUULUI? Näin mä käsitin aloituksesta.
Ei lasten tarvii herätä keskellä yötä naapurin panemiseen!
ei ap
Mulle on ihan sama herääkö naapurin muksut vai ei! Kai sitä nyt himassa saa panna silloin kun haluaa? Helvetti!
Mulle on ihan sama herääkö naapurin muksut vai ei! Kai sitä nyt himassa saa panna silloin kun haluaa? Helvetti!
tulla keskellä yötä tanssimaan polkkaa puukengät jalassa? (Mua kiihottaa puukengät jalassa tanssiminen, ja se kuuluu olennaisesti mun seksisessioihin.)
Tosi ikävää. Meillä oli kerran tuttavaperhe yötä kun oltiin seuraavana aamuna lähdössä aikaisin lentokentälle. Mentiin puolilta öin nukkumaan ja kun talo hiljeni niin eikös naapurissa alkanut taas voihke. Tosi noloa eikä sitä oikein saanut nukuttuakaan.
tulla keskellä yötä tanssimaan polkkaa puukengät jalassa? (Mua kiihottaa puukengät jalassa tanssiminen, ja se kuuluu olennaisesti mun seksisessioihin.)
Mitä helvettiä se mulle kuuluu mitä sä sängyssäs puuhailet. Nai mun puolesta vaikka sitä puukenkää, ihan yks ja sama. Mutta älä säkään tule soittelemaan mun ovikelloa kun meillä on sessiot menossa.
Tosi ikävää. Meillä oli kerran tuttavaperhe yötä kun oltiin seuraavana aamuna lähdössä aikaisin lentokentälle. Mentiin puolilta öin nukkumaan ja kun talo hiljeni niin eikös naapurissa alkanut taas voihke. Tosi noloa eikä sitä oikein saanut nukuttuakaan.
No en tiedä mitä helvettiä se mulle KUULUU? Siihen aikaan ei tosiaan pitäis KUULUA mitään.
omakotitalossa asuja :)
Ei tartte ku omia ääniä kuunnella.
Asutko rivi- vai kerrostalossa? On kyllä huonot äänieristykset.
omakotitalossa asuja :) Ei tartte ku omia ääniä kuunnella. Asutko rivi- vai kerrostalossa? On kyllä huonot äänieristykset.
asua niin syrjässä ettei kuuluisi mitään naapureista, aina joku penska on trampoliinilla vinkumassa.
Mitä helvettiä se mulle kuuluu mitä sä sängyssäs puuhailet. Nai mun puolesta vaikka sitä puukenkää, ihan yks ja sama. Mutta älä säkään tule soittelemaan mun ovikelloa kun meillä on sessiot menossa.
Kyllä se aika ikävää on, kun ei saa nukuttua tai lapset herää. Ei tuollainen raflaava asenne auta, kun on hirveä univelka päällä.
Mulla ei ole ollut kovaan ääneen panevia naapureita, mutta bilettävät naapurit on olleet. Ja kyllä vitutti herätä siihen monta kertaa viikossa. Yhtään vähemmän ei olis vituttanut herätä panemiseen.
omakotitalossa asuja :) Ei tartte ku omia ääniä kuunnella. Asutko rivi- vai kerrostalossa? On kyllä huonot äänieristykset.
asua niin syrjässä ettei kuuluisi mitään naapureista, aina joku penska on trampoliinilla vinkumassa.
Me asumme kerrostalossa ja joskus tuntuu siltä, että asutaan täällä yksin, kun ei juuri mitään koskaan kuulu, rakastelujen ääniä ei ainakaan.
Me asumme kerrostalossa ja joskus tuntuu siltä, että asutaan täällä yksin, kun ei juuri mitään koskaan kuulu, rakastelujen ääniä ei ainakaan.
Mutta ei nyt niin että lapset olis niihin heränneet!
Aika herkkäunisia lapsia.
pointsit sulle :)
En sietäisi itsekään tuollaista, onneksi en ole joutunut asumaan kerrostalossa lasten kanssa.