Sairaanhoitajat, palkkanne?
Missä työskentelette, onko vuorotyö? Itse teen kolmivuorotyötä akuutilla osastolla, brutto 2300-2400 egee kuussa..
Kommentit (52)
th, osittaisella hoitovapaalla, 30h/viikko.
mut en teekkään sh:n työtä koulutuksestani huolimatta vaan olen tällä hetkellä projektipäällikkö :=)
soitonopettajilla on. Riippuu tietenkin oppilasmäärästä. Kaverini on pianonsoitonopettaja ja tienaa kuussa lähemmän 3000 kuussa ja työtunteja on päivässä 5-6. Eli kelpais mulle =)
peruspalkka (sisältää ikälisän 10v. ja henkilökohtaisen lisän). Työ kolmivuorotyötä eli tämän päälle vuorolisät ja päivystyslisät, jotka vaihtelee kuukausittain. Työpaikka yliopistollinen sairaala.
että älysin ajoissa vaihtaa töihin toiselle alalle.
t. alaa vaihtanut sh, palkka n. 4700 / kk, siistissä ja kevyessä ja mielenkiintoisessa päivätyössä
t. alaa vaihtanut sh, palkka n. 4700 / kk, siistissä ja kevyessä ja mielenkiintoisessa päivätyössä
t. se alaa vaihtanut
bruttona siis. En muista tarkkaa summaa. Nettona jää jotain 1600 e / kk.
Päivätyö yliopistosairaalan poliklinikalla, ei lisiä.
Keskussairaala, teen tosin vuorotyötä, eli vuorolisät päälle. Mutta ne ei niin kummoisia ole- nimellinen korvaus menetetystä perhe-elämästä tuolta ajalta.
Käteen jää kaikkiaan n. 2000/kk. Lisäkouluttautuminen on mielessä, tai vaihtoehtoisesti siirtyminen jonnekin ihan muualle.
ja vuorotyö n. 3000 bruttona. keikkailemalla toki saisi enemmän mutta pidän nykyisestä työpaikastani.
mulla on yksityisellä ikälisiä kolme ja saan palkkaluokkaa G21. Eipä tulisi mieleen opiskella sairaanhoitajaksi.