Miksi suomalaisnaiset kilahtaa joka kerran, kun heitä
Kommentit (52)
verrattuna virolaisten naiselliseen pukeutumiseen ja ylemmyydentuntoisiksi, koska pitävät virolaisia neukkuina ja halvempina ihmisinä.
ruotsalaiseen mieheen.
Mikä on tuon vertailun pointti?
Jos Uggseihin viittaat, niin en minäkään, suomalainen nainen ikinä käyttäisi noin rumia "monoja". Tykkään naisellisista siroista kengistä.
virolaiset naiset ovat hoikempia, pitempiä ja kauniimpia kuin suomalaiset
oo koskaan huomannut mitään kilahtamisia.
mutta ne lyhyet, lihavat ja rumat ei liikukaan kaupungilla.
Monet virolaisista naisista pitävät itsestään huolta. Eivät kulje tuulipuvuissa kauppakeskuksissa, käy meikittä ihmisten ilmoilla jne.
ulkonäkönsä! Miehinen yhteiskunta ja naisen täytyy ponnistella, että saisi edes jonkun kuvatuksen itselleen.
ulkonäkönsä! Miehinen yhteiskunta ja naisen täytyy ponnistella, että saisi edes jonkun kuvatuksen itselleen.
ja sen kyllä huomaa ulkonäöstäkin. Kuljetaan tukka hapsottaen ja allit roikkuen ja tuulipuvuissa ja liikakilot vaan lyllyy.
on vain hyvä, että voin mennä kaupungille ja minne mielin ilman meikkiä eikä tarvitse olla viimeisen päälle pyntätty. Mitä enemmän ajattelee ulkonäköään, sitä vähemmän on aikaa ajatella oikeasti tärkeitä asioita, mikä taas miehille sopii mainiosti. Naiset kun tuskailee oikeansävyisen luomivärin ja vääränväristen saappaiden kanssa, niin miehet johtaa suuryrityksiä ja hallitsee yhteiskuntaa.
verrataan ihan toisarvoisia ominaisuuksia? Virolaisnaisen kautta aikain ainoa assetti on olla nätti ja saada mies elättämään.
niin ihania, tyylikkäitä, komeita ja puhtaita ole! Vittu mitä vitun sovinismia vittu.
kilahtaisi, jos miehesi sanoisi sulle, että sä olet kyllä paljon rumempi kuin Matin vaimo, oot paljon läskimpi, et osaa edes pukeutua ja sua saa aina hävetä kun sun kanssa liikkuu? Vai olisitko vaan että joo, mä oon kyl tosi ruma, olet niin viisas rakas mieheni?
Olette te aika tyhmiä, jos ihmettelette, miksi ihmiset ei pidä siitä, että heitä haukutaan ja kehutaan muita paljon paremmaksi..olette vissiin hengittäneet liikaa hiuslakkaa.
eivät ne virolaiset naiset mun mielestä juuri sen kummemmalta näytä kuin suomalaiset. Käykää joskus muuallakin kuin Tallinnassa. Esim. Tartossa naiset on tosi saman näköisiä kuin Suomessa.
Musta nimenomaan vironVENÄLÄISET ovat niitä, jotka laittautuvat ja pukeutuvat näyttävästi.
Mä en tunne mitään alemmuutta tai kateutta virolaisten tai venäläisten naisten suhteen, jos mä haluaisin laittautua samaan tyyliin, niin kai sitten laittautuisin. Mutta kun ei huvita.
ei kestä vertailua minkäänmaalaisiin naisiin.
Ihan sama, vertaatko virolaisiin tai espanjalaisiin. Koetapa verrata thainaisiin!! Heti ryhdytään haukkumaan muunmaalaisia miestenpyydystäjäksi ja jotenkin suomalaisia tyhmemmiksi ja alistuvammiksi. Tämä jaksaa minua ihmetyttää. Nainen olen itsekin, mutta en pidä muunmaalaisia naisia yhtään meitä huonompina. Myönnän jopa, että usein ovat kauniimpia. Suomalainen perimä ei ole erityisen kaunis/komea, noin yleisesti ottaen.
ja siksi kilahtaa kun joku rupeaa esittämään, että pitäisi kulkea korkkareissa ja minihameessa keskellä talvea, että näyttäisi enemmän naiselta.
Suomalaisnaiset ovat itsenäisempiä ja hyvätuloisempia, koulutetumpiakin. Kyllä virolaisnainenkin alemmuudentunnetta tuntee suhtessa suomalaisiin.
Nopeamminhan sitä sukkikset, minihameen ja turkinn pukee kuin lämpökerraston, villavaatteet, goretex-puvut.
ja siksi kilahtaa kun joku rupeaa esittämään, että pitäisi kulkea korkkareissa ja minihameessa keskellä talvea, että näyttäisi enemmän naiselta.
Kävelevä tissit ja pillu riittääkin.