Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vähähiilihydraattisia helppoja naposteltavia tai välipaloja on olemassa?

Vierailija
14.10.2010 |

Marjat ei käy, koska ei ole pakastinta. Pähkinät ei käy muuten. Kananmunat ei uppoa. Maitotaloustuotteet kyllä, mutta esim. partaäijäjogurtti ei maistu.

Tarvis keksiä jotain helppoa ja nopeaa töihin evääksi ja kotiin naposteltavaksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en jaksa perehtyä omien herkkujeni pitoisuuksiin: kuivatut marjat ja hedelmät, maitorahka vauvan hedelmä/marjasoseella,tuoreet hedelmät,pikapussi puurot,lämmin kuppi jutut

Vierailija
2/14 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhaa kysyä ainakaan karppaajilta napostelu tai välipala vinkkejä, kun karppaajat ei sellaisia harrasta.

Minä ainakin välillä syön välipalaa tai napostelen juustoa yms. vaikka karppaaja olenkin! Ei se karppaaminen tarkoita etteikö välipalatkin välillä maistuisi...

On se varmaan vähän eriasia välillä syödä välipalaa ku napostella. Jos ateria väli on 5-6h ja kahvikin lasketaan ateriaksi, niin tuskin tuohon oikein napostelu sopii. Kuvittelin, että oikeasti karppaavat ovat tietoisia mm. insuliinin tuotannosta jne. ja tietää myöskin milloin rasva palaa ja milloin ei. Juustoja syön minäkin ja pähkinöitä ja suklaata, mutta se onkin sit jo ihan ateria, ei napostelua :)

No mä kyllä kahvihetken lasken välipalaksi, karppaajankin. :D Eli näköjään se riippuu ihan siitä miten asian ajattelee, sä syöt kahvin ateriana, mä ajattelen sen välipalana, vaikka tuskin sisltönä kovasti eroaa. Kyllä mulla tiedossa on juurikin insuliinit yms. Aina kun ei vaan lasten kanssa työtätekevänä ehdi syödä niinkuin pitäs niin napostelen muutaman palan juustoa/pähkinää yms. että jaksan ruokaan asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää kysellä NAPOSTELUVINKKIÄ, jos meinaa laihduttaa ja muuttaa elintapojaan?!

Vierailija
4/14 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä saa justonmakuisina ja suklaa päällysteisinä.

Vierailija
5/14 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/14 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään syyä kurkkua, nakkeja (lidlistä ainakin saa sellaisia missä olematon määrä hiilihydraattia), tonnikalaa, rahkaa...

Vierailija
7/14 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eikös riisi kuulu hiilihydraatteihin???

Vierailija
8/14 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps* xD

Vierailija
9/14 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monesti syön välipalaksi tonnikalaa tai rahkaa. Ap kysyi välipala ja naposteluvinkkejä... vastasin mitä itse syön :D

Vierailija
10/14 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhaa kysyä ainakaan karppaajilta napostelu tai välipala vinkkejä, kun karppaajat ei sellaisia harrasta.

Vierailija
11/14 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin välillä syön välipalaa tai napostelen juustoa yms. vaikka karppaaja olenkin! Ei se karppaaminen tarkoita etteikö välipalatkin välillä maistuisi...

Vierailija
12/14 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta, ihmiset kuten minä, voin napostella mitä ikinä haluan koska ikinä haluan. just söin pussillisen crunchy crispy wasabi-pähkinöitä, nam!

Vierailija
13/14 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tosi normaalia vetää melkeen pelkkää rasvaa ja suolaa, pjyyk

Vierailija
14/14 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaan vähän eriasia välillä syödä välipalaa ku napostella. Jos ateria väli on 5-6h ja kahvikin lasketaan ateriaksi, niin tuskin tuohon oikein napostelu sopii. Kuvittelin, että oikeasti karppaavat ovat tietoisia mm. insuliinin tuotannosta jne. ja tietää myöskin milloin rasva palaa ja milloin ei. Juustoja syön minäkin ja pähkinöitä ja suklaata, mutta se onkin sit jo ihan ateria, ei napostelua :)