Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkerttuset - ketkä vielä piinailee??

15.10.2005 |

Liityin äsken kesäkerttuihin... kovasti oli listalla muitakin... mutta nyt kiinnostais, että ketkä kaikki vielä piinailee kesäkertuissa. Ilmeisesti aika moni on jo kuiteski tippunu kyydistä.. =(

Mulla on kp 29/27-34. Oon koittanu olla miettimättä mitään oireita ja muita... ettei pettymys oo sit taas niin suuri. Jännityksellä odotan ens viikkoa, että tuleeko vihdoin se kauan odotettu +. Johan tässä on 3 vuotta haaveiltu ja vuosi yritetty... olis se niin IHANAA kun tärppäis ja olis raskaana. =0)

Uskoa, toivoa ja plussia ;)

toivottaa Burde

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut toinen raskaushan mulla ei näkyny pissatesteissä missään vaiheessa. Hoitaja käski ootella vielä jonku aikaa ja tuoda sitten uuden testin. Ja jos on edelleen nega eikä kuukautisia näy niin sit lääkärille joka määrää verikokeet. Inhottava vaan odotella! Toisaalta eipähän ainakaan voi kellekkään heti kertoa. =) Mutta siis tosi piinaavaa olla epävarma.

Vierailija
62/78 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta piinailijat. Meikä siirtyy pois kesäkertuista. Nyt kp 28/26 ja tein puhtaan nega testin aconilla. Lopetin imetyksen sunnuntaina, ehkä se sitten on sekoittanut kierronkin kun täti ei ole vielä kurvannut paikalle...Raskausoireita ei ole ollut eikä edes SITÄ fiilistä että olis tärpännyt. Tulis nyt sitten se täti niin pääsisi eteenpäin..

-Sofi- (entinen nikki Sofia27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tulossa odotuspuolella ja täällähän on mahtava plussasuma!! Onnea teille mariadee, soffu, muusa ja ketä kaikkia teitä olikaan (marieela jo odotuspuolella näkyikin) !!!! Tervetuloa odottajiin!

Vierailija
64/78 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule meille kesäkerttua =( Menkat siis alkoi tänään ja kp on 1/29-35.

Nyt odotellaan uusia hedelmällisiä päiviä ja yritetään sitä heinäsirkkaa!

Vierailija
65/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varovasti kurkkaan onko täällä vielä joku jolla piinailut on edessä päin?..

Mulla kp 29/28-34, mut eilen toivo hiukan väheni kun alko mielettömät menkkajomotukset. =/ Asennoiduin jo niin, että ostin tuplapaketin alwayseja, täti sieltä kuitenkin änkeää parin seuraavan päivän aikana..

Hirmusti onnea toivottelen vielä jäljelle oleville, ihan jokaiselle piinailijalle!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

mii, joka jo henkisesti valmistautuu tädin tuloon ja siirtymiseen heinäsirkkoihin

Vierailija
66/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että maha alkaisi kasvamaan:).

Piinailen edelleen täällä, nyt menossa kp33/32-36 ja kovasti tekisi mieli jo testailla.*sormet syyhyää apteekin hyllyille*

Mahassa " outoja" tuntemuksia ja rinnat vähän arat. Pieniä nippauksia yskittäessä tuntuu alavatsassa..

Tulipa taas hehkutettua, ettei vaan olisi liian aikaista!!!

+++PLUSSASÄTEITÄ KAIKILLE+++

Vierailija
67/78 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko enää muita epätietosia kun minä ja pirpana?=)

Vierailija
68/78 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida enää muita olla, kuin me kahden!! Toivottavasti plussaamme!!

Kävin just allekirjoittamassa vetoomuksen lasten päivähoitomaksujen korotusta vastaan. Käykää muutkin jotka luette osoite on http://www.eduweb.fi/vastalause/

Plussia+++

Vierailija
69/78 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minäkin piinailen edelleen, valitettavasti. Kp 32/28 menossa, ja on NIIIIIIIIN piinaavaa!!! Eipä taida olla tarpeellista kuvailla sen enempää, veikkaanpa, että täällä jokunen tietää, mitä se piina on...

Vierailija
70/78 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aeio; mikset ihmeessä jo testaa, jos menkat on kaks päivää myöhässä??!!!=)

Mä en tarkkaan tiedä, kuulunko loppujen sittenkin heiniksiin, kun mun kierto on epäsäännöllinen, se on siinä ja siinä meneekö heinäkuun puolelle eikä sitä voi tietää kukaan. Jos kierto ois 28 päivää niin LA ois 30.kesäkuuta, mut tosiaan voi olla et onkin heinäkuun 1 tai 2. Mut sama se, kunhan tulis plussa.

Mä jännitän jo niin plajon, että päätin käydä tänään ostamassa testin, jonka teen huomenna JOS ei ole menkat siihen mennessä alkanut. Teen sen sen takia, et mä oon niiiiiin hermona oikeesti, et kädetkin tärisee välillä. Mielummin otan vaikka nega-tiedonkin vastaan kun jatkan tällasta!!

Vierailija
71/78 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun oon mä testannutkin, mutta negaa vaan näyttää=/ Ja mullakin toi 28 on kyllä PIKKUSEN epävarma, koska se on pilleriajan kierron pituus, en muista kuinka pitkä se oli ennen pillereitä. Ollaan päätetty testata seuraavan kerran keskiviikkoaamuna. (tiukkaa tekee, malttaako odottaa...) mutta paras kai ois, alkaa jo kyllästyttää negatiiviset tulokset. Kerrothan heti kun saat tuloksen, tuntuu että täällä alkaa jännittää toisten puolesta melkein yhtä paljon kuin omasta puolestaan=)

Vierailija
72/78 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kyllä varsinaisesti liittynyt kesäkerttuihin... taustalla vain piinaillut, mutta täällä on kans jännät päivät menossa. Nyt kp 36 ja viime kierrossa oli kp35.

Viikonloppuna testasin Aconilla ja näytti negaa... Parin tunnin kuluttua, kun tulin kotiin, niin testiin oli kuitenkin ilmestynyt selkeä haamu. Aikaisemmin ei ole tällaista tapahtunut, aina on pysynyt täysin negana. Hauskaa siis, kun edes tällaisen myöhäisen haamun sain.

Hieman elättelen vielä toivoa, vaikka se varmaan on turhaa... Alamahassa on kuitenkin ollut mukavasti sellaista erilaista tunnetta... Todennäköisesti se täti kuitenkin kurvaa paikalle...

Vierailija
73/78 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä jo kerennyt testaamaan lauantaina ja tuloksena oli haamu. Tänään sit ajattelin et nyt kyl pitäisi jo näyttää kunnolla, mut mitä vielä edelleen haamua näyttää. En nyt oikeen tiedä ollako onnellinen vai pelätä et tää onkin joku tuulimuna... Kyllä potuttaa kun ei saa selkeää vastausta. Kahdessa edellisessä raskaudessa olen kyllä testaillut vasta kp 40 vaiheilla, et pitäis varmaan odottaa loppu viikkoon ja testailla uudelleen.

Tulipa taas omaa napaa paljon.

PLUSSASÄTEITÄ TEILLE MUILLE PIINAILIJOILLE!!++++++++++++

Vierailija
74/78 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sitte testasin aamulla,jännitys alko yltyy niin kovaks et oli pakko. testi oli Clear blue, siinä sanottiin et voi tehdä samana päivänä kun menkkojen pitäs alkaa. Negahan se oli, ei epäilystäkään. =/ Menkat ei edelleenkään ole alkaneet, kp on nyt 32/28-34. Oletettavasti ne sieltä kohta alkaa sitten,kai olis edes haamu tässä vaiheessa näkynyt, vaik pari päivää onkin vielä ehkä kiertoa jäljellä?

Plussaonnea sullekin vielä rutkasti, aeio!!!!!=)

Vierailija
75/78 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosta aikasemmasta viestistä jäi pois,et nyt menossa kp 36/32-36.

Vierailija
76/78 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mii80, ihan vaan sellaista että mulla näytti selkeää negaa vielä kp 23/25, haamua kp 26/25 ja selkeän plussan vasta 27/25!!

Joten toivoa on jos ei täti ole vielä yllättänyt...

Ja Cactus, mikäs sun tilanne on? En tiedä noista aconeista miten niitä saa/pitää lukea, mutta mä testasin surestepillä ihan hienon haamun joka sitten vasta monen tunnin päästä tummentui edes jotenkuten nähtäväksi, ja kp oli silloin jo 26/25. ja siis plussaa se lopulta oli ihan selkeästi!

Plussaonnea teille kaikille tasapuolisesti!!

Vierailija
77/78 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kipristys aamulla vatsassa... Ja täti kurvasi paikalle!

Harmin paikka... :(

Mutta on ainakin mitä jännätä myös ens kuussa! (pitää yrittää olla positiivinen, eikö?)

Vierailija
78/78 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp 33/28-34, ei tätiä vieläkään. Hermo alkaa menee, nyt vasta TODELLA ymmärrän mitä se piinailu tarkottaa... =/ Asennoitunut olen niin,että täti mut vielä löytää.