Kesäkerttuset - ketkä vielä piinailee??
Liityin äsken kesäkerttuihin... kovasti oli listalla muitakin... mutta nyt kiinnostais, että ketkä kaikki vielä piinailee kesäkertuissa. Ilmeisesti aika moni on jo kuiteski tippunu kyydistä.. =(
Mulla on kp 29/27-34. Oon koittanu olla miettimättä mitään oireita ja muita... ettei pettymys oo sit taas niin suuri. Jännityksellä odotan ens viikkoa, että tuleeko vihdoin se kauan odotettu +. Johan tässä on 3 vuotta haaveiltu ja vuosi yritetty... olis se niin IHANAA kun tärppäis ja olis raskaana. =0)
Uskoa, toivoa ja plussia ;)
toivottaa Burde
Kommentit (78)
Nyt mennään kp 25/28. Mitään oireita ei ole joten täti varmaan tulee torstaina. Mutta ei heitetä vielä pyyhettä kehään, odotellaan torstaihin!
... kun vihdoin uskalsin testata! Kp37/28-35 ja sain ne kaksi viivaa testiin!!
Mulla kun on nuo luget nyt ekaa kertaa käytössä, niin sitä sitten eilenkin pähkäilin, että jatkanko niitten ottamista vai mitä teen, kun kuitenkin vahvasti on menkkaoireita. Päätin illalla, etten enää lugeja ota eli jätin ottamatta " ilta-annoksen" . No, tänä aamuna lämmöt oli edelleen kohollaan, 36,6 eli sama kuin eilen aamulla. Päätin sitten tehdä ainokaisen pregent stickini joka tuolla kaapissa oli, niin pääsen päänvaivastani.
Olin ihan 100%:isen varma, että saan selkeääkin selkeämmän negan, mutta kyllä siinä hyvin hyvin himmeä haamu näkyy. Olen varmaan jo 50 kertaa käynyt testiä tuijottamassa, koska oli niin epäuskoinen olo ja pelkäsin, että kuvittelen sen haamun siihen, mutta kyllä sieltä jotain häämöttää. Menkkapäänsärky jatkuu kylläkin toista päivää ja välillä juilii mahaa. Saa nyt sitten nähdä, miten tässä käy. Kyllä siellä on ainakin kiinnittymisyritys ollut, kun tuli tuo haamu.
Lugejen käyttö siis jatkuu ja samoin piina...
Onnea kaikille plussanneille!
Mahtavaa!! Erityisesti Nuppu68 jos olette yrittäneet jo niin pitkään, niin todella olen onnellinen puolestasi!
Neronjalle myös varovaiset onnittelut, eikös se viiva ole aina viiva, eli haamukin on viiva, onnittelut!!
Täällä kp 25/25, ja piiiinaaaa....
Yksi tuttu jäi juuri äitiyslomalle...ollapa mahd. pian samassa tilanteessa :)
Tänään täti porhalsi heti aamulla täyttä vauhtia kylään. Acon 10 oli oikeassa kun minulle perjantaina negaa näytti. En vaan tahtonut uskoa todeksi.
En muistanutkaan, miten kipeät luomumenkat on, mutta pienenä valopilkkuna niihin sain sentään ottaa kunnon Burana-tujaukset avuksi. Meillä oli vasta eka yrityskierto, joten olen tavallaan helpottunutkin, että menkat tuli kp28, joillakinhan ne kuuluvat jääneen pidemmäks aikaa ja on jouduttu käynnistelemään.
Mutta, mutta... Tästä kesäkerrtusesta tuli tänään heinäsirkka kp:lla 1. Vielä kerran ONNEA ONNEA ONNEA kaikille uusille odottajille! :)
Mä sain kaksi haamua tänään apteekin omilla testeillä, ja kaverin kans nähtiin molemmat toisessa puolikas ja toisessa kokonainen himmeä viiva. Sit testasin vielä äsken Acon10:llä, mut siinä ei näy mitään! Nyt kyl kiinnostais kauheesti tietää kuinka herkkä se apteekin testi on? Tuun hulluks kunnen tiedä varmaksi. Koska tietysti just kaikki juominenkin vaikuttaa, että jos olin nyt juonut enemmän ja olis ollut laimeempaa pissaa... Enpä tiedä. Mutta sama tuhrutus jatkuu edelleen (jo 12päivää). Mitään kipuja ei oo ollut.
Se acon on herkempi kuin apteekin oma.
On varmaan tosi mahtava fiilis nähdä ne kaks viivaa. =) Mä en oo niitä saanu näkymään, ku ovistestissä... =S Heh. No... onneks edes siinä.
Mulla on ny kp 31 (20min päästä 32)/27-34. Testasin apteekin omalla negan... mut saa nähä.. jospa ne menkat kuitenkin jäis tulematta. =) Ainaki toivon niin. Oireista en osaa sanoo... olo on ihan järkky muutenkin, kun oon kuumeessa. Ni ei oikeen ota selvää, että mikä kolotus johtuu mistäkin, mut eiköhän tää tän viikon aikana selviä et kuin käy.
Olis se aika hienoo olla raskaana!!!! =) Ja vois jouluna kertoo ystäville ja sukulaisille perheenlisäyksestä, kun sillon olis 12rv täynnä (jos kaikki menis hyvin). Mut toikin on aika sivuseikka kuiteskin.
Plussaonnee niille jotka ei oo viä plussannu ja tuplaonnee niille joilla on jo pikku matkustaja kyydis. =)
Mäkin testasin apteekin omalla negan viime lauantaina kp silloin 23/25. Nyt kp 26/25 eikä täti ole vieläkään löytänyt =0 huh!!
Toivotaan että ne apteekin testit on tosi huonoja ;)).
Oireista ei oikein voi sanoa mitään? Aiemmin oli koviakin oireita, mutta nyt ei oikein kummosia. Rinnat ehkä vähän aristelee, vatsaa ja alaselkää juilii niin kuin ennen menkkoja, itkuherkkyys edelleen riivaa, aamulla piti taas itkut tirauttaa kun radiosta tuli niin " ihana" laulu, siis pmmp (ei kuulu mun suosikkeihin) pikku veli, niin jotenkin se iski tonne jonnekin, höh!!
Testata en uskalla vielä tänäänkään, en halua pudota vielä. Huomenna sit aamulla testaan jos ei täti ole jo sitten löytänyt...
Samaa mietin minäkin jo että jos nyt olis raskaana, voisi joululahjaksi " antaa" tiedon kolmosesta, kun olisi toivon mukaan sitten jo raskaudessa ns. paremmalla puolella. Tosin jos kakkosen kaava toteutuu niin musta näkee jo viikolla 12 ihan selvästi että paksuna ollaan. oli meinaan ihan järjetön pötsi mulla kakkosen kanssa!! Esikoisen kanssa kukaan ei huomannut ennen kuin viikolla 25...
t. super-piinailussa oleva
Pidän kovasti peukkuja täällä ja sille kuumeen kourissa kamppailevalle (en muista nikkiä => anteeksi) =))
Apteekin omalla kannattaa testata vasta kun on pvästä muutamaan pvään myöhässsä. Ei näytä välttämättä kovin helposti.
Apteekista saa kyllä herkempiäkin testejä -> acon early prenency test.
Itse vahvistin siis plussan eilen vaikka lauantaina taisin jo hiukan uskoa raskauteen vaikka tuli hailakka toinen viiva testiin ;)
Tulkaahan siis seurakseni kesäkerttuihin :)))
Jännät paikat monella. Täällä kp 26/26 ja vahva epäilys että täti tulee huomenna :( Mulla rajoittavana tekijänä raskautumisen suhteen voi olla, että olen vielä imettänyt kerran pari päivässä. Menkat kyllä ovat olleet ihan normaalit ja kierto säännöllinen. Menkat alkoivat 4kk synnytyksestä kun vielä täysimetin. Nyt loppu häämöttää imetyksessä, kun poika täyttää jo puolitoista vuotta. Eilen ei saanut iltamaitoa ja yö olikin hieman levoton...Nyt rinnat on kipeät ja täynnä. Pikkukakkosen toivossa haluan lopettaa NYT imetyksen, jotta mahdollisuudet raskautumiseen paranisivat. Johan tuli omanapaista sepustusta...
Plussasäteitä vielä piinaileville kesäkertuille!
En ole vielä uskaltanut testata!! Pari kiertoa sitten mulla oli myös 26-30 päivän kiertoja, joten yritän nyt odottaa vielä AINAKIN huomiseen!! Hirvittää vaan jos on nega, putoan kyllä ennenkuulumattoman korkealta....nyt on vatsa kipeä jo ihan jännityksestä :)) .
Silloin lauantaina testasin tosiaan sillä apteekin testillä, nyt tuolla kaapissa olis vielä joku " exact surestep" testi...mikähän mahtaa olla sen herkkyys, ei ainakaan lue siinä paketissa missään?
Olisi tosiaan ihanaa saada se plussa, on niin kova vauvakuume! Kävin hiljattain katsomassa laitoksella kaverin päivän ikäistä vauvaa, voi jessus, muten suloisia ja PIENIÄ ne onkaan...
Ootko muuten tehny testin aamupissasta vai ihan mihin aikaan vaan? Tein se apteekin testin iltapäivällä. Edellisestä pissasta ei ollu kun pari tuntia, en tiedä onko niin väliä? Silloin kun esikoista tehtailtiin (8v.sitten) niin piti tehdä aamupissasta testit silloin...niin ne ajat on kaiketi muttuneet.
t. jännittää ja kuvottaa
Itse olen tehnyt ihan aamupissasta. musta se on vieläkin ohjeena testien käyttöohjeis. Tosin esikoisesta aikoinaan tein illalla sen koska olin jo reilu vkon myöhässä. Mutta varmaan näin aikaisissa vaiheissa kannattaa tehdä ne aamupissasta.
Eikö siin super stepissä ollu edes siel sisäselostukses missään herkkyydestä?
Suurin osa musta ne on se 25 mIU herkkiä, ja ihan muutama niitä herkimpiäeli 10 mIU. Mutta sulla alkaa olee ihan hyvällä mallilla nuo kp.
Olikos siis tänään sul 27/26-30?? Eli periaattees jo noin, niin menkat alaks tänään jos jää siihen kp 26 mittaiseksi...
Ootko miettiny valmiiks millo testaat jos ei menkkoja kuulu? Ajattelin vain et kuinka kauan pitää vielä jännätä ;DD
hih *super step*, (hihittää), taidan olla vähän paniikissa jo, eli siis testi on surestep, mutta toivottavasti oliskin oikea super step, eli askel raskauteen...
Nyt on kp 26/25, (aiemmin oli kierrot 26-30) mut ovislimat, mitä kylläkin kesti tässä kierrossa ne 7 päivää, bongasin kp 14 siis ne parhaimmat limat. Mitähän mä nyt yritän oikein selittää...en tiedä.
Ei tossa pakkauksen selosteessa kyllä mainita missään tota herkkyyttä, aika outoa.
Niin siis olin tuossa aiemmin selittämässä että kun on noi kierrot heitellyt kierukan jälkeen niin yritän nyt odottaa huomiseen ainakin ennenkuin testaan, ja teenkin sen sit aamupissasta! Paras se on siitä tehdä..
Toivottavasti pääsen mukaan kesäkerttujen mukaan, kun on niin mahtavaa seuraa ollut!!
t.mariadee
Super step => surestep, sama se. Iso askel kuitenkin ;) *nauraa*
Niin just, eli siis tänään sul menkat pitäs alkaa jos kierto normaali tai siis yleisempi?
Nyt eletään sitte piinaa ja ootellaan. Toivtaan kovasti et olisi plussaa nyt.
Kävin eilen kurkkimas tuol odotuspuolel, mut ei siel ole kesäkerttuja ollenkaan, vaan ne on hajonneet jotenkin kesämammoiksi. Eli kaikki keillä la kesällä.. Odottelen siis mielelläni " tuttua" seuraa mukaani ;)
Tulipahan taas innostuttua ja painoin enteriä liian aikaisin ;b
Siis täällä vielä piinaillaan, nyt menossa kp30/32-36 ja alavatsassa outo painon tunne. Joko eneteilee tädin tuloa tai sitten jotain toivottua. Niin onhan mulla rinnatkin vähän arat ja lämmöt edelleen kohollaan, mut silti epäilyttää.
Aikaisintaan testaan viikonloppuna ja täs mietinkin et tilaanko täältä netistä testit, olis ainakin halvempia.*miettii*
[color=AB82FF]ONNEA PLUSSANNEILLE!!! Teitä olikin paljon.
[color=3A5FCD]++PLUSSASÄTEITÄ LOPUILLE!!
[color=00F5FF]Pirpana♥
Täällä kans piinaillaan vieläkin. No torstainahan sen tädin vasta pitäskin tulla. Viime yönä kyllä oli niin vahvat menkkakivut, että olin varma et nyt alkaa etuajas. Samalla koira seuras perässä vessaan ja mulla ei ollu tullu mitään mutta koiralla alkoikin juoksu : )
Hassua ku mä " tunsin" sen!
Kp olis 27/28, että pari päivää tässä ihan rauhassa odotellaan tätiä. Tuli kyllä jo tähän taloon joten ei tarvis mullekkin tulla.
Tätijomotusta kyllä on...hö!
Juu ja Marieela, jos mä lipun saan kesiksien junaan ni kyl perustetaan oikein KESÄKERTUT sinne odotukselle!! Eiks jo? : ))))
Soffu
Saakos noita Aconeja siis todella jostain apteekista? Oon kuullu et jossain sais.
Mietin vaan et jos ei jaksakaan odottaa parii päivää!?!?!?! : )
En mä kyllä millään muulla testillä saa mitään näkyy ku tolla Acon10llä. Ja silläkin varmaan väärän tuloksen : DDD
Tänään kp 34/ 30-32, eikä tätiä näy (!!) Mulla on ollut säännöllinen kierto... joten jännitys kasvaa :-) Hmm.. voisikohon tämä vauvakuumeilu sekoittaa kierron.. ja se menisi tavallista pitemmäksi?
Mies on reissussa ja tulee huomenna.. Siihen asti koitan malttaa olla testaamatta (onneksi ei ole testejä kaapissa), testaan ke ellei tätiä edelleenkään kuulu.. Toivottavasti haamu vahvistuu silloin plussaksi!
Oireet on vaan vahvistuneet.. oon ollut tavallista väsyneempi.. rinnat on edelleen turvoksissa ja kipeet.. sellaisia menkkamaisia kipuja vatsan seudulla (kohonneet ylemmäs) on ollut useita päiviä ilman vuotoa (yleensä mulla kestää toi oireilu vaan sen päivän kun alkavat)... repäisykipuja äkkinäisissä liikkeissä.. vatsan toiminta jotenkin sekaisin... kova nälkä!... lämpö on ollut välillä vähäsen koholla aamuisin ja iltaisin.. aivastelen, pientä flunssan alkua..
Paljon ++++++!
Onnea plussanneille Kesäkertuille.. ainakin Marieela taisi sellaisen saada! :-)