Kesäkerttuset - ketkä vielä piinailee??
Liityin äsken kesäkerttuihin... kovasti oli listalla muitakin... mutta nyt kiinnostais, että ketkä kaikki vielä piinailee kesäkertuissa. Ilmeisesti aika moni on jo kuiteski tippunu kyydistä.. =(
Mulla on kp 29/27-34. Oon koittanu olla miettimättä mitään oireita ja muita... ettei pettymys oo sit taas niin suuri. Jännityksellä odotan ens viikkoa, että tuleeko vihdoin se kauan odotettu +. Johan tässä on 3 vuotta haaveiltu ja vuosi yritetty... olis se niin IHANAA kun tärppäis ja olis raskaana. =0)
Uskoa, toivoa ja plussia ;)
toivottaa Burde
Kommentit (78)
Neronja: Mä sain aconeilla himmeitä plussia mutta kuten mulle sanottiin, niin himmeätkin on plussia joten ONNEA!!!!!!!!
Mä testasin aconilla 2 ekaa ja vielä apteekista ostetulla aconilla selkeen plussan. Apteekin oma jäi käyttämättä täs raskaudes (laatikossa on) mutta jos teksi sen vaik 2 vkon päästä et tietää vieläkö on raskaana ;)
SOFFU, mä jo perään kuulutin KESÄKERTTUJA. Mutta tartten sinne kaveriks toisen listaemon, eli alahan tulla JO ;DDDDDDDD
Mene ostaa sitä aconia nyt et päästään huseraa tuonne odottajien puolelle ;)
Minäkin täällä yhä piinailen, ainakin vielä vähän aikaa. Tänään kp 27/26-27, joten huomenna viimistään (ei) pitäis menkkojen alkaa. Jomotusta on kyllä vähän siellä sun täällä, joten kauhean suuria odotuksia ei vieläkään raskautumisesta ole. Jos huomiseen asti pääsisin ilman tätiä, ni sit vois jo testata. Jos nyt alkaa menkat, ni yhen kierron vielä aion kattoo, kuinka käy, ja sit tilaan ajan gynelle. Kyllä tässä haluais jo tietää, mikä mättää kun ei tärppää. Pitäkäähän vielä piinailevat kesäkertut tädit loitolla ja jo plussanneille isot onnitteluhalit!
Oon vieläkin kipeenä ja oon koko päivän sohvaillu yksin kotona. Aikaa tappaakseni laskeskelin vanhoja kiertoja ja lopputuloksena tuli se, että viimesen 25kk aikana mun kierrot on ollu 22-36 pvää. Eikä 27-34 niinku oon luullu/muistanu.
Tänään on kp 32(/22-36), eikä vielä ainakaan oo alkanu menkat. Alavatsa on kyllä ollu enemmän ja vähemmän kipee jo muutaman päivän, mut uutta on ollu se että tänäänki on ollu sellasia vihlasuja tms. jotka on tuntunu aika kipeelle. Toivotaan, että se on hyvä juttu.
Jos ny kuiteski menkat alkaa, niin aika korkeelta tipun minäkin. =( Ja jotenki välillä oikeen tympii, kun ei sitä saamarin plussaa tule vaikka päällään pomppis!! =0) Kai se on ihan ymmärrettävääkin... oon kuiteski jo 3 vuotta vauvasta haaveillu ja sitä toivonu, niin alkaa kärsivällisyys välillä loppumaan.
Mukavaa tiistai-iltaa kaikille.. ja tietty plussa onnee!!!!!!
Burde
Mutta jos en raskaana ole niin miksi ei menkat tule? Edellisetkin kesti vain 2 päivää ja niukkana. Huomenna olis keskimmäisellä lapsella fysioterapia niin jos samalla reissulla kävis tk:n labrassa antamassa näytteen. =) Jos plussaa näyttäis niin la olis 23.6.06
Täällä menossa kp 31/29(-31), huomenna pitäisi testata, jos ei nyt sitä ennen täti ilmesty. Oireita ei edelleenkään juuri ole, alavatsaa jomottaa menkkamaisesti. Rinnat ehkä hieman hieman arat. Kovasti toivon edelleen kesävauvelia :) Kierukka poistettu vasta viime kuussa, eli toinen kierto meneillään. Kierukan kanssa kierto oli melkein aina 29pv, mutta viime kierto oli 31pv, joten voi siis vaihdella. Ilmoittelen heti, kun tiedän mitä testi näyttää! :)
...menkat alko ja nyt vituttaa!!!! Ja vituttaa viä tuplasti ku kirjotin jo äsken tähän viestin, mutta painoin vahingossa peruuta. prkle.
anteeks ny kielen käyttö... mutta ei pysty tajuu.. Miks vit***:ssa meille ei voi tulla vauvaa?? =´(
Tuntuu epäreilulta.. ihan perseestä. Aina vaan joutuu pettymään.
Tsemppii teille muille. Toivottavasti mahd. moni vielä piinailevista plussais!
Heippa..
Himmeämpääkin himmeämpi plussa!!!!! Siis toivottavasti??!!
Testasin exact surestepillä ja takuuvarmasti siinä on aivan haalean hento viiva. Testasin samalla testillä viime kierrossa ihan selkeän negan joten kyllä en voi ihan omasta päästä tuota viivaa keksiä. Pahus kun ei ole ketään aikuista paikalla kotona nyt että voisin tarkastuttaa näkeekö kukaan muu sitä...
t. ihan sekaisin ja ihmeissään oleva mariadee
Haamuplussa!
En kyllä vielä pysty uskoo et lähes vuoden jälkeen se nyt olis tärpänny.
Toivottavasti tuo nyt alkaa vahvistumaan!!!!
Onnea Mariadee!!
Soffu- myöskin aivan sekaisin!
2 vahvaan viivaan! Raskaana ollaan :-) Ihan epätodellinen fiilis! Nyt saa alkaa jännittämään, meneekö kaikki hyvin, esikoista kun vasta odotan.
Mieletöntä jos me kaikki ollaan tosiaan onnistuttu nyt tässä kierrossa. Mun haamu on toooosiii haamu, mutta haamu kuitenkin! Oon käynyt kurkkimassa testiä nyt tunnin ajan ja kyllä se siellä on se hento viiva.
Huh, ihan uskomatonta!!! Tänään on tärkeääkin tärkeämpi kokous töissä iltapäivällä mitenhän mä siellä pystyn oleen?! Hölmö mairea smile koko ajan naamassa varmaan, joo-o!
Plussaonnea myös kaikille muille!!
Itsellä on aika p*sk*t fiilikset. Testasin taas tänä aamuna acon10:llä koska halusin nähdä, vahvistuuko eilisen päivän haamu. Tänään siis kp30/28, mutta sain testiin pikkuisen haamumman viivan kuin eilen. Olis nyt sitten kemiallinen raskaus, jos ei kerran ala nuo viivat vahvistua eli vuoto alkais itsestään. En kestä jos tämä on taas joku tuulimuna, josta joutuu odottamaan selvyyttä monta viikkoa ja sitten vielä tekemään tyhjennyksen...
Minusta on tainnut tulla ikuinen epäonnistuja :-(. Onneksi on nuo neljä lasta. Kohta kai tässä saa laittaa " piuhat kiinni" , kun ei tästä näköjään tule enää yhtään mitään.
Sorry purkaukseni.
Mariadee, varovaisesti ONNITTELEN sua. Mullakin haaleammastakin haamuviivasta oli plussaksi asti. Varmista parin komen pvän kuluttua vielä niin vasrmasti plussa tulee :)
Neronja, kannattaisko kokeilla toista testiä. Käsitin et aconit ei välttämättä anna koskaan selkeämpää/vahvempaa plussaa...
Toivotaan ja pidetään peukkuja et olis vahva plussa, toisella testillä???
neronja - mullakin on kp samoissa kun sulla eli kaksi päivää myöhässä (mulla kp 27/25) ja haamua näyttää. Jospa se vahvenee vasta kun menkat enempi myöhässä? esikoisesta ainakin sain selkeän plussan vasta kun oli viikon myöhässä. Kakkosesta sain vain noita haaleita viivoja ja hyvin meni kuitenkin kaikki! En siis saanut ollenkaan sitä vahvaa plussaa tytön kanssa.
Marieela - Kiitos onnitteluissa. Toivottavasti pääsen odotus-puolen kerttuihin, olen jo käynyt siellä salaa lueskelemassa...hih! Ajattelin tehdä viikonloppua testin uudelleen. Kyllä toi mun viiva on ihan selkeä, mutta ei tosiaan niin vahva kuin se toinen siinä, mutta kuvotuskin on sellaista ollut 2 päivää että jospa tämä tosiaan olisi sitä. Yksi positiivinen merkki on myös se että aamukahvista menee nykyään loput viemäriin, ei uppoa alas, vaikka normaalisti aamu ei ala ilman 2-3 kuppia kahvia.
Nyt tämä alkaa mennä tosiaan jännäksi ;)
[color=AB82FF]Toivottavasti tulen teidän perässä odotus puolelle:)
Toivoa ainakin vielä on, rinnat on kipeämmät kuin eilen*toivoo ettei täti yllätä*
Nyt menossa siis kp31/32-36 todella jännät paikat, enkä millään jaksaisi odottaa viikonloppuun, mut pakko olis jaksaa!!
Pahoittelut ja isot halit tädin yllättäneille, ei muuta kuin innolla uuteen kiertoon. Tiedä vielä vaikka perässä tulisin.
Pirpana♥
Apteekin oma oli toi testi. Uusin testauksen varmasti huomenna tai viimeistään ylihuomenna. Eiks toi oo herkimpiä? Vai olisko joku muu herkempi jos Aconeja ei ote mukaan????
En tiiä mikä ois herkempi. Musta kaikki muut on ton herkkyyksiä ku se apteekin oma, lukuunottamatta just aconeita, apteekissa siis...
Mutta selkee plussahan se on kuten MARIADEELLÄKIN!!!!!
Tulkaa siis vain jo sinne odotus puolelle, haaleakin ON plussa!!!!
=)))))))))
Eilen illalla täti sitten porhalti kylään, joten junasta tipahdin. Olisi ollut niin mukava jatkaa kesäkertuissa, kun täällä tuntui olevan niin mukavaa porukkaa. Taas masentaa, mutta kyllä täältä vielä noustaan! Parempaa onnea muille, jotka vielä piinailee! Ja hirvittävästi onnea plussanneille! Toivottavasti minäkin pääsen jo ensi kuussa näkemään ne kaksi viivaa. Hei vaan sitten Kesäkerttuset, siirryn tuonne Heinäsirkkoihin.
Mukavaa syksyn jatkoa toivotteleepi LeiMu!
Kerrotteko sitten tonne esittelypinoon kun haluatte itsenne laittaa virallisesti plussanneiksi?!?!!
Itseäni esim. en vielä uskaltanut laittaa. Ehkä huomenna : )
Soffu
Eilen kp28/28 sain siis pregent stickiin himmeääkin himmeämmän haamun. Tänään tuli postissa acon10:t ja äsken tein testin. Selvempi viiva siihen tuli kuin tuohon eiliseen testiin. Hyvä ettei silti tullut tippa linssiin, kun luulin, että saisin tuohon aconiin selvemmän plussan. Mulla on tullut vähän sellainen kuva, että noilla aconeilla tulee usein haamuja. Onko teistä kellään kokemusta tästä? Pakko on huomenna tai ylihuomenna testata vielä uudestaan. Näkee vahvistuuko viiva. Jos tällä kertaa kaikki onnistuis, niin la olis 27.6.06. Kaksi km:a ja tuulimuna takana, joten ne tuo kyllä oman varovaisuutensa tähän mukaan. Toivottavasti pääsisin kuitenkin tuonne odottajiin kesäkerttuihin pinoutumaan ja saisin tällä kertaa olla täyden ajan. Helmisimpukoista tipuin rv8 heinäkuussa.
Paljon onnea kaikille plussanneille ja plussaonnea kaikille vielä piinaileville!!!