Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ostanut lentolippuja eBookersilta?

Vierailija
14.10.2010 |

Onko toiminut ok, vai onko lentojen kanssa ollut ongelmia? Olen ostanut aina liput suoraan lentoyhtiöiltä, nyt sais eBookersilta paljon halvemmalla, 3 lipun hinnassa yli tonni, samat lennot? onko liiaan hyvä ollakseen totta? (Kyseessä British Airways).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvemmalla kuin suoraan lentoyhtiöstä. ihan luotettavaa toimintaa käsittääkseni. mä olen noilta vaan hotelleja varaillut, mutta eiköhän ne lennotkin ole ihan laatutavaraa.

Vierailija
2/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmia.

Marika varsinkin ihana virkailija :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus myös Supersaveria. Molemmat ovat toimineet ongelmitta.

Vierailija
4/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan menossa lapsen kanssa toiselle pallonpuoliskolle, niin luotettavuus on myös tärkeää, 2 koneenvaihtoa. Mutta hinnassa on 25 % ero, se houkuttaa. Ap. Lisää kokemuksia saa kertoa, kitos vastaajille!

Vierailija
5/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ollaan käytetty e-bookersia, eikä ole mitään valitettavaa siitä. osta vaan sieltä.

Vierailija
6/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitään ongelmia ei ole koskaan tullut. Samoin myös, koska kaikki vaihdot kirjoitetaan samalle lipulle, ei tarvitse matkatavaroita chekata joka vaihdon yhteydessä.

Vierailija
7/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaukolentoja kuin Eurooppaankin. Ilman mitään ongelmia.

Vierailija
8/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joskus ostan myös supersaverilta. lentoyhtiöiltä saattaa saada suoraan sikahalpoja lippuja, mutta keskimäärin välittäjillä on halvemmat hinnat ja paremmat tarjoukset. Matkatoimistoista ei kai kukaan enää lippujaan osta -- sikakalliita ja hotellit samoin!