Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö täältä ketään jolla on ulkom. puoliso? millaista

Vierailija
27.09.2010 |

teidän elämä on? oletteko työssä? oletko tyytyväinen valintaasi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on? hyvää elämää eletään ja onnellisesti aviossa. lapsiakin on jo monta. mieheni on töissä ja minä en, ihanaa :) olen tietenkin tyytyväinen! parempaa miestä ei olisi ollutkaan.

Vierailija
2/13 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme täällä Suomessa miehen tultua opiskelemaan (on toisesta EU-maasta). Itselläni on lapsi ennestään, yhteisiä lapsia ei ole. Olemme naimisissa.

Itse olen töissä, mies suomen kielen kurssilla. Alkaa päästä jyvälle kielemme ihmeellisyyksistä. Työhakemukset tuntuvat menevän suoraan mappi ö:hön, kun niissä ulkomainen nimi, vaikka miehellä hyvä koulutus.

Elämä on ihanaa. Meillä todella natsaa keskenämme. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat olemme työssä.Ei lapsia.

Vierailija
4/13 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat töissä ja yksi lapsi. Mies on ns.varsinaismamu oli väärännäköinen ja joskus olen tyytyväinen ja joskus vähemmän tyytyväinen. Miksi moinen kysymys? Epäiletkö että meidän elämämme olisi jotenkin erikoista tai erilaista kuin täysin suomalaisessa perheessä?

Vierailija
5/13 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat työssä ja arvostetaan sitä että on omat elämät sitä kautta.

Paljon on ollut ennakkoluuloja sukulaisilla ja tuttavilla, ja usein he supattelevat minulle näitä huolissaan, mutta kuittaan ne kyllä ihan ymmärtämättömyytenä. Joskus on pitänyt ärähtää ihan, että uskovat.

Ollaan tyytyväisiä. En jotenkin edes pidä haaleista suomalaisista, ulkonäöllisesti, ja toisekseen pidän kansainvälisyyttä arvossa.

Vierailija
6/13 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet naimisissa kohta kolme vuotta.

tietääkseni heillä ei ole lapsia, nainen on jossain (ainakin ollut) välillä töissä. mies yksityisyrittäjä.

toivon miehen olevan tyytyväinen valintaansa, vaikka ei se kovin mukavalta silloin aikanaan minusta tuntunut..

Vierailija
7/13 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan ap etta pelkastaan YK:ssa on 192 jasenmaata (joista siis 191 "ulkomaata" Suomeen nahden) ja maailmassa muutama maa paalle? Eli aika laidasta laitaan varmaan tulet saamaan vastauksia... ;-)

Vierailija
8/13 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidan elama on oikein mukavaa, kiitos kysymasta.

Olen toissa .

Olen tyytyvainen.

Vierailija
9/13 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin Suomessa 20 v sitten, mies oli täällä töissä. Sitten muutti kokonaan asumaan tänne vuotta myöhemmin, ja parin vuoden osaaikaisten töiden jälkeen sai pysyvän, koulutustaan vastaavan työn. Minäkin olen koko ajan ollut töissä. Yksi lapsi, jo koulussa. Ihan tyytyväinen ;.)

Vierailija
10/13 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaisen miehen kanssa, mutta en ole enää. Tämä sama olisi voinut tapahtua ihan suomalaisenkin miehen kanssa, mutta ehkä mulla tämän kanssa meni kauemmin tajuta mikä sisäinen kusipää tässä miehessä asuu.

Vierailija
11/13 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaisen miehen kanssa, mutta en ole enää. Tämä sama olisi voinut tapahtua ihan suomalaisenkin miehen kanssa, mutta ehkä mulla tämän kanssa meni kauemmin tajuta mikä sisäinen kusipää tässä miehessä asuu.

Vierailija
12/13 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämme on hyvää ja tavallista. Aika keskivertoa noin kolmekymppisten vanhempien ja lapsiperheen elämää.

Olemme molemmat työelämässä, mutta minä jään pian äitiyslomalle kolmannesta lapsestamme. Mieheni suorittaa ylempää amk-tutkintoa työnsä ohessa.

Lapsemme ovat 5 v ja 8 v, ja 8 viikon kuluttua on kolmannen lapsen laskettu aika.

Mieheni on Turkista ja olemme olleet 13 vuotta yhdessä, naimisissa 10 vuotta. Muutimme Suomeen kun odotin nyt 5-vuotiasta lastamme.

Vierailija
13/13 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme mieheni kotimaassa, mutta olemme asuneet Suomessa yhdessä 10 v. Miehelläni on koulutus kotimaastaan ja toinen tutkinto Suomesta, vakituinen hyvä työpaikka ja hyvä suomen kielen taito. Itse olen myös työelämässä, ja lapsia on kolme. Elämme varsin samaan tapaan kuin muutkin tuttavapiirissämme, paitsi että lomailemme aina samassa paikassa mieheni kotimaassa.