Onko typerä idea?
Haluaisin yllättää mieheni, siis järjestää jotain kivaa hänelle työn, harrastusten ja kodin vastapainoksi. Mies ei juurikaan käy missään ulkona (ehkä kerran pari vuodessa jossain työpaikan saunailloissa tms.) ja kaipaisi mielestäni tuulettumista. Olen itse raskaana, joten baarit ja keikat(muutenkin meillä aivan erilainen musiikkimaku) eivät kiinnosta. Olisiko hölmöä kysyä miehen kaverilta, jonkan kanssa aikoinaan kiersi paljonkin keikkoja ja jolla samanlainen musiikkimaku että lähtisi miehen kanssa keikalle? Ostaisin lipun ja antaisin joskus yllätykseksi. Voisihan mies toki itsekin kysyä ja mennä, mutta on jotenkin jämähtänyt kotiin.
Kommentit (9)
jos ei olisi miestä tai vaimoa. Eli pääsee sellaisille keikoille, joille ei itse koskaan lähtisi kavereiden kanssa. Ja koska rakastaa puolisoaan menee iloisella mielellä tuollaisille keikoille ja saa itsekin uusia kokemuksia.
Puhun nyt kaikista mahdollisista "keikoista", kirpputoreista, taidenäyttelyistä, rallikilpailuista, oopperasta jne.
eli osta liput miehesi suosikkikeikalle ja mene mukaan, raskaus on vain tekosyy olla menemättä.
ei se tarkoita etteikö silti voisi (ja pitäisi) tehdä paaljon kaikenlaista kivaa yhdessä.
siellä ON humalaisia eikä ne osaa mun mahaa varoa, joten miksi ottaa sitä riskiä? vai millaisesta musiikista tykkää? oletan, että et ihan oopperaa tarkoita keikalla =)
mutta mielestäni ihana idea, kyllä jokainen tarvitsee "lepoa" omasta perheestä =) heh!
suoraan sanottuna se on yhtä kidutusta, koska vihaan sitä musiikkia. Ja koska raskaus on loppusuoralla en edes jaksa. Haluaisin että mieheni pääsisi, mutta en jaksa itse lähteä. Raskaus ei ole tekosyy, vaan yksi syy muiden joukossa. Ja meillä on yhteisiä juttuja ja kuten totesin, mies on kotona PALJON, tekisi hyvää olla välillä kavereiden kanssa (muidenkin kuin työ- ja harrastuskavereiden, joita näkee "pakosta".)
musiikista kuin minä, eli mielestäni sellaisesta "huudosta" jota en jaksaisi kuunnella yhtään (välillä on vaan pakko). Keikkaideaa voisin kysyä tältä kaveriltaan, varmaan tietäisi mitä on nyt tulossa mistä mies tykkäisi. En suoraan sanottuna edes muista monien yhtyeiden nimiä, kun ei itseä kiinnosta yhtään. Ne on miehen juttu. Ja kyllä, olen ollut useasti mukana ja laskenut minuutteja milloin keikka mahd. loppuu, nyt en halua.
Mä olen usein ostanut kaksi lippua keikalle ja mies on sitten liput saatuaan pyytänyt kaveria mukaan (joka on sitten maksanut oman lippunsa). Joskus jos ei ole saanut seuraa, niin olen itse lähtenyt. Sama isommissa urheilukisoissa tai matseissa.
Miehesi saa virkistäytyä ennen vauvan tuloa yms.
Itsekinm olen joskus miehelleni järjestänyt samantapaisia yllätyksiä :) Aika syrjässä asumme joten keikkoja ei kauheasti ole, mutta jos on niin sinne siis :) Joko yhdessä tai erikseen :) Ja on mieskin rentoutuneempi :)
Vai pitääkö sun aina keikalla vetää perskännit?