Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä päivä taisi olla ensimmäinen suuri tapahtuma joka jäi lapseni (8v) mieleen.

Vierailija
13.10.2010 |

Juteltiin tuossa ennen nukkumaanmenoa, että mulle ihan eka taisi olla Estonia. En muista että ollessani pieni (80-luvulla) olisi muuta sattunut kuin Palmen murha?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurin murtumisen, Tsernobylin, Jammu-sedän, kommunismin kaatumisen (menee kyllä jo osittain 90-luvulle)

Vierailija
2/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen oli 6v kun estonia upposi, täytti 6v samana päivänä ja asuttiin paikassa josta pelastushelikopterit lensivät yli merelle, hän muistaa todella hyvin tuon päivän ja kaikki päivän tapahtumat.

Samana vuonna kun Palme murhattiin huhutikuussa poksahti Tsernobyl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut lasten märehtiä 'sensaatioilla' joita toisella puolen maapalloa tapahtuu. Onhan kiva, että kaivosmiehet pelastettiin, mutta oikeasti, noista kaivosonnettomuuksista uutisoidaan vähän väliä, aiotteko nyt mässäillä niillä kaikilla tulevillakin?

Vierailija
4/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tapahtuma jota olen seurannut netissä livenä.

Ei tarvinnut lasten märehtiä 'sensaatioilla' joita toisella puolen maapalloa tapahtuu. Onhan kiva, että kaivosmiehet pelastettiin, mutta oikeasti, noista kaivosonnettomuuksista uutisoidaan vähän väliä, aiotteko nyt mässäillä niillä kaikilla tulevillakin?

Vierailija
5/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi ajatuksena ahdistaa lasta, niin pitkä ero läheisistä tai olo kaivoksessa tai tuo epämääräinen pelastuskapseli ja pitkä matka maan pinnalle. Eri ikäisillä eri asia.

Itse muistan erilaisia onnettomuuksia, sotia ja viihdepuolen traagisia uutisia 80-luvulta mm. Challengerin tuhon, ruhtinatar Cracen kuoleman, Tsernobilin jne. mutta olin kyllä toisella vuosillakymmenellä silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi