Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä tiedottomassa tilassa - onko asiantuntijaa paikalla

Vierailija
13.10.2010 |

Tiedän, että ihminen sammuu liikaa juotuaan. Näin käy varmaan monelle meistä. Mutta: onko olemassa tilaa, jossa olemme "tiedottomina", ja silti puhumme ja toimimme aivan kuin täydellä pakalla?

Minulle on käynyt kerran jos toisenkin niin, että juhliessa on tullut ns kaadettua se ylimääräinen lasi ja loppuilta on hävinnyt mielestä.

Siinä mielessä ei ole ollut järisyttävää, sillä mies on ollut mukana, en ole kuulemma sikaillut ja kotiinkin on palattu hyvässä järjestyksessä.

Silti: aamulla herätessäni ollaan harrastettu seksiä. Ei, ettenkö halua rakastella mieheni kanssa. En vain halua olla sammuneena enkä tiedottomassa tilassa rakastellessani.

Ja olenkin sanonut sen miehelleni ja pyytänyt, ettei hän käytä tilannetta hyväkseen.

Nyt hän yllätti minut kertomalla, ettei koe suinkaan käyttävänsä minua hyväkseen, sillä olen kuulemma täysillä mukana; puhun, liikun, toimin kuin täysjärkinen ihminen enkä edes ihmeemmin "örise" kuten täyskänninen juuri sammumispisteessä oleva tekisi.

Siis mitä?

Onko täällä palstalla joku asiasta enemmän tietävä - onko kyseessä jokin psykoosi tai muu naksahdus, jonka liiallinen juhliminen saa aikaan?

Asia häiritsee minua ihan oikeasti. Voisin tietenkin päättää elää jatkossa absolutistina tai napata vain sen yhden lasillisen kaljaa, mutta se on sitten jo toinen juttu.

Onko siis mahdollista, että ihminen ei todellakaan tiedä, mitä on tehnyt edellisiltana, vaikka muut kokevat hänet ehkä hiprakassa olevaksi, muttei holtittomaksi????

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin liiasta juomisesta.

Minä tulin mieheni kanssa hilpeän illan jälkeen aamuyöllä kotiin, pikkuhiprakassa mutta tosi väsyneenä. Harrastettiin aika estotonta seksiä, mitä sitten muistelin seuraavana aamuna. Jutellessamme kävi ilmi, että oli otettu peräti kaksi kierrosta, mies oli ihan epäuskoinen ja äimänä kun minulla ei ollut mitään muistikuvaa jälkimmäisestä. Omasta mielestäni olin nukahtanut ekan jälkeen, mutta mies kertoi minun olleen tosi aloitteellinen ja aktiivinen uuteen kierrokseen.

Jotkuthan kävelevät unissaan juotuaan ja olen ymmärtänyt, että alkoholi saattaa estää aivojen niitä toimintoja, jotka lamauttavat ja estävät unen aikaisen liikkumisen. Itse ainakin olen tulkinnut asian niin, että olen osittain ollut unessa ja muilta osin hyvinkin aktiivinen :)

Vierailija
42/44 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen juonut todella lärvejä todella monesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin "tyttöjen illasta" yöllä, olin suorastaan hyökännyt hänen kimppuunsa ja olimme harrastaneet villiä seksiä.

Itse en muista yhtä ainuttakaan sekuntia! Olimme vielä kianstelleet aiemmin, joten en varmasti olisi tehnyt niin järjissäni :D!

Ei minua haittaa tuollaiset jutut, mutta valitettavasti samaa on tapahtunut myös paljon negatiivisemmissa asioissa.

Koko mieli tyhjenee. Kone käy mutta ketään ei ole kotona. Pakko vähentää juomista.

Vierailija
44/44 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siinä mielessä, että kyllähän ne elonesteet ja niiden hajut sitten saavat sammuneenkin naisen tajuamaan, että voihan p...le, mitä tässä on mulle tapahtunut tai - mitä olen tehnyt tietämättäni.

Mutta niin se vain on, että näin on ainakin minulle käynyt, siis ap:lle, eikä kyse ole yhden illan jutusta, jonka "ehkä haluaisin unohtaa" ja siksi kuittaan "muka tiedottomuudella". Ei - kyse on omasta miehestäni, ja yhä vielä ottaa helvatisti pannuun, että olen tilassa, josta en tiedä mitään ja josta mieheni väittää, että olen täysillä mukana.

Ja vieläkin toivon, että olisi joku, joka osaisi kertoa, mitä ihmisen aivoissa on tapahtunut, että näin pääsee tapahtumaan... Tajuan siis, että kännissä olen näemmä ollut, ja rajusti, mutta kun mies väittää, että en ole ollut sammunut, en horjahtele, en sammaltele. Mutta EN MUISTA MITÄÄN.

Miehenä ihmettelen suuresti kyllä sitä et, luulis että nainen pitäis tuntea seuraavana aamulla/päivänä herätessä et onko sitä alapäätä "rassattu/tullu naitua" vaikka muisti onkin menny!!!! Ja on se kummallista et naisella yleensä se muisti menee jos on harrastanu seksiä humalassa varsinkin jos on ollu yhden illan juttu tai on vieraissa käyty! Monta kertaa on muisti mulla illan tapahtuneista menny mut kyllä muistan jos oon kuitenkin seksiä sillä kertaa harrastanu vaikka mies olenkin!