Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä löysin kirpparilta hyväkuntoisen toppahaalarin lapselle 1 eurolla! :)

Vierailija
18.09.2010 |

ei ole ihan viimeisen muodin mukainen, mutta on varmasti lämmin.

Jonkinlainen kosteussuojakin siinä lienee, mutta vetisinä talvipäivinä voin vetää haalarin päälle ohuet ja taipuisat kurahaalarit (nekin löytyneet kirppikseltä aikoinaan)

ja jos on oikein paljon pakkasta, laitan varmuuden vuoksi lapselle villahaalarin toppapuvun alle.

Ja kas, kuinkahan paljon säästinkään.. vrt. Molo/Ticket-fanit ;) (sorry, oli pakko)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän välikausihaalarin 2 eurolla. Ja sen vetoketjutaskuun oli sitten myyjältä unohtunut 2 euroa 50 senttiä :)

Vierailija
2/14 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä löytö. Mä vaan niin tykästyin tohon ticketin takkiin kun ostin tytölle aiemmin ja nyt ku oli 40 prosentin alennus, niin ostinpa sen talvihaalarinkin.

t. ticket-mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkaan en missään tapauksessa maksaisi haalarista 15e enempää.

Vierailija
4/14 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te jotka olette sitä mieltä että 20euroa haalarista on liikaa? kyllä itse haluan ostaa vettä/tuultapitäviä ja lämpimiä vaatteita koko perheelle. Juuri ostin pojalle minymon haalarin talveksi ja hinta oli 89e. Ei mielestäni kallis ollut todellakaan jos ajattelee että se tulee olemaan käytössä vähintään 2 talvea (kahdella lapsellani käytän mikäli ei kulu puhki). Omat vaatteeni ovat myös kalvovaatteita tms. Ei tarvi vetää sadetakkia tuulitakin päälle. Ostan kyllä kirppikseltäkin ja olen tehnyt löytöjäkin, esim reimatec-haalari 5e. Mutta jos ei laadukkaita kirppikseltä löydy niin ei kirpaise ostaa uutena. Tingin mieluummin sisävaatteissa.

Vierailija
5/14 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipuraja menee ehkäpä jossain 35-40 € kohdalla.

Yritän silti ensisijaisesti löytää kirppikseltä, ja säänkestävänhän esim. kosteussuojaamattomastakin haalarista saa kurahaalarien avulla. Mä en näe mitään ongelmaa pukea lapselle toppapuvun päälle taipuisia, ohuita kurahaalareita ja sadetakkia.

Merkin takia en osta mitään. En suostu maksamaan merkistä, en vaan näe siinä mitään järkeä. Rahat voi käyttää järkevämminkin.

TOSIN, kukin käyttäkööt omat rahansa miten tykkää, tuossa kerroin vain miten ITSE ajattelen ja miten itse rahani käytän.

ap

ps. niin ja vaatteiden kestävyydestä, itse aikoinaan ostin esikoiselle edullisen talvihaalarin, ei ollut mitään merkkiä eikä ollut kallis. Hyvin sekin kesti vielä toisellekin muksulle.

te jotka olette sitä mieltä että 20euroa haalarista on liikaa? kyllä itse haluan ostaa vettä/tuultapitäviä ja lämpimiä vaatteita koko perheelle. Juuri ostin pojalle minymon haalarin talveksi ja hinta oli 89e. Ei mielestäni kallis ollut todellakaan jos ajattelee että se tulee olemaan käytössä vähintään 2 talvea (kahdella lapsellani käytän mikäli ei kulu puhki). Omat vaatteeni ovat myös kalvovaatteita tms. Ei tarvi vetää sadetakkia tuulitakin päälle. Ostan kyllä kirppikseltäkin ja olen tehnyt löytöjäkin, esim reimatec-haalari 5e. Mutta jos ei laadukkaita kirppikseltä löydy niin ei kirpaise ostaa uutena. Tingin mieluummin sisävaatteissa.

Vierailija
6/14 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän helmen ostit? :)

Vierailija
7/14 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/14 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osta itsellennekään sään kestäviä ulkoiluvaatteita

Hyvin olen pärjännyt 35 vuotta ilman erillisiä kosteussuojia sun muita. Kaikki ulkokäyttöön tarkoitetut vaatteet kyllä pitävät tuulta, ja vesisateeseen ei ole tarve jäädä seisomaan niin pitkäksi aikaa että vesi tulisi vaatteista läpi. Lassien haalareilla on lapset kasvaneet terveinä koululaisiksi asti. Yhdet Vikingin Goret on ollut toisella käytössä, käytettynä hankitut.

Vierailija
9/14 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen, kiitos sille myyjälle.

Vierailija
10/14 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/14 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kouluikäisille pojilleni 2 kertaa vuodessa paikallisen steiner-koulun kirpparilta. Siellä on käsittämättömän halpaa ja hyvää tavaraa. Esimerkkejä: nokian mustat kumisaappaat 2 e, laadukas, uudennäköinen fleece-takki 1,50 e, musta kankainen "parempi" syystakki 0,50 e ja lukemattomia verkkareita, sortseja, kesähousuja ja vuorellisia syyshousuja olen sieltä ostanut alle eurolla kappale. Ja oikeasti siistejä, osa merkkitavaraa (esim. esprit, mexx ym.) ja osa ei.

Meillä ei ole rahasta kiinni, mutta en viitsi tuhlata vaatteisiin, nii kauan kun saan uudenveroista lähes ilmaiseksi.

Vierailija
12/14 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin oikeesti tahallaan jättää taskuun rahaa. Siis jos joku on niin köyhä, että mun vanhat vaatteet kelpaa ja vielä maksaakin niistä, niin kiva vaan kun tulee käyttöön. siksi taskusta tai vuoren välistä voi oikeasti löytyä pesunkestavää rahaa, siis kolikoita.

Antasin myös mielelläni vanhoja vaatteita suoraan naapuruston köyhemmille perheille, mutta en oikein kehtaa. Siis omia vanhoja, isoksi käyneitä. Kun ei oikein XL-kokoisia viitti tarjota, jos ne onkin pieniä sille rouvalle. Vien kai pelastusarmeijalle, taskuun vaan kolikoita.

Vierailija
13/14 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin; tänään kävin kirpputorilla ja löysin 2 pitkähihaista 122cm petshop paitaa tytölle yhteensä 40centtiä. Ja farkut 10centtiä.

Lisäksi löysin reimatecin talvihaalarin 92cm

2 euroa,ja on ihan iisti, ei karheumaa tms.

Ja kahdet kuomat kokoa 24 ja 30 eurolla.

Vierailija
14/14 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaavaa nykyajan materialismia ja hössötystä, että tottakai joku tulee tähänkin ketjuun kiihkoilemaan, että vain goretex- tai muu kosteutssuojattu vaate on kelvollinen lapsille. Kyllä ilmankin pärjää vallan hyvin. kaikilla ei ihan oikeasti ole varaa niihin ja osalla ei edes halua. Hyviä ja onnellisia lapsia kasvaa ilman goretexejäkin. Minusta tietynlainen kilpavarustelu on mennyt liian pitkälle lastenvaatteissa ja- varusteissa. Toki jokainen saa ostaa lapsilleen kuinka kalliita ja merkittäviä vaatteita tahansa, mutta pitääkö sitä jotenkin mainostaa ja samaana aikaan mollata toisinajattelijoita.

Kiitos kun sain avautua aiheesta ;)