Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muslimit oikea ongelma?

Vierailija
13.10.2010 |

Jos pidetään tiukasti siitä kiinni, että Suomen lakeja ON NOUDATETTAVA, eikä jousteta tippaakaan. Niin tuleeko muslimeista silti ongelma Suomessa?

Minä en osaa sanoa enkä ota kantaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että todelliset ongelmien aiheuttajat ovat kovaa mölyä pitävä vähemmistö niin muslimeissa kuin kaikissa muissakin ihmisryhmissä.

Vierailija
2/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidetään tiukasti siitä kiinni, että Suomen lakeja ON NOUDATETTAVA, eikä jousteta tippaakaan. Niin tuleeko suomalaisista silti ongelma Suomessa?

- tulee joistakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitähän nämä uskonnonkieltäjät eivat tajua. Kohta noudatetaan shariaa kaikki, kun muslimit valtaa alaa täälläkin.

Vierailija
4/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitähän nämä uskonnonkieltäjät eivat tajua. Kohta noudatetaan shariaa kaikki, kun muslimit valtaa alaa täälläkin.

Itse vihaan uskontoja ja tajuan oikein hyvin että muslimeista tulee ongelma kun niitä on tarpeeksi.

Vierailija
5/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma myös monelle suomalaiselle alkuperäisasukkaalle.

Vierailija
6/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma myös monelle suomalaiselle alkuperäisasukkaalle.

Vierailija
7/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulttuuritaustasta.

Eurooppalaisista maahanmuuttajista ei ole kitään ongelmaa, ja tataarit ovat alusta lähtien tehneet rutkasti töitä sopeutuakseen - eivätkä ole muutenkaan koskaa edustaneet mitään wahhabismia.

Suurin ongelma ei siis ole itse asiassa islam, vaan se, että tänne tullaan afrikan sarvesta, lähi-idästä tai jostakin muusta henkisestä takapajulasta - eikä sitten edes haluta sopeutua pohjoismaiseen moderniin kulttuuriin.

Perusongelma on se, että Suomessa ymmärretään ihan liikaa, kun pitäisi heti lyödä säännöt tiskiin ja kertoa että näitä pitää noudattaa tai muuten isketään laivalippu kouraan ja sanotaan "tervemenoa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan