Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seura: Susanna Laine elää etäsuhteessa Petri Nygårdin kanssa mutta ongelmat ovat jossain ihan muualla

Vierailija
06.06.2025 |

Artikkeli kertoo Susanna Laineen ja räppäri Petri Nygårdin parisuhteesta, jota on eletty vuosia etänä. Etäisyys ei kuulemma haittaa, mutta ajankäyttö kuormittaa. Susanna viettää kesää vanhempiensa luona Seinäjoella ja käy kesäteatterissa. Hän kuvailee itseään aikasuhariksi ja kertoo huumorin olevan suhteen kivijalka. Kuulemma ei ole poissaoleva puoliso, vaan osaa olla läsnä, vaikka suunnitelmat vaihtelevatkin lennosta.

https://seura.fi/viihde/julkkikset/susanna-laine-on-elanyt-vuosia-etasu…

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni maku tähän koko naiseen heti kun tuo suhde tuli julkisuuteen.

Vierailija
2/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin: kaunotar ja hirviö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta ongelma on juuri eläminen suhteessa Petri Nygårdin kanssa. Yhden Nygårdin kanssa olen elämässäni joutunut tekemisiin, ja sekin oli ihan mulqqu. Eikä se ollut silloin edes räppäri.

Se oli Peter Nygård

Vierailija
4/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susannan sinkkuutta puitiin medioissa ja ajattelin olevan valikoiva, jota itsekin olen naisena. Mutta valintana olikin Petriiii?! 😅

Vierailija
5/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäsuhteessa siis ilman xexiä, vai onko vain etänä sitäkin? En usko että kukaan terveet halut omaava pari elä etäsuhteessa kuin tilapäisesti, lyhyen ajan ja silloin kun on pakko.

Kyllähän viisikymppisten elämän pitää edelleen pyöriä seksin ympärillä. Ja juu juu, Laine on vähän nuorempi. Silti.

Vierailija
6/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susannan sinkkuutta puitiin medioissa ja ajattelin olevan valikoiva, jota itsekin olen naisena. Mutta valintana olikin Petriiii?! 😅

No itse asiassa aika hyvä valinta. 

Vierailija
7/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on varmaan kulissisuhde. 

No en usko, vaikeaa varmasti molemmille löytää sitä kumppania. Huumorintajuisuus on varmasti yhdessä pitävä voimavara.

Vierailija
8/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta ongelma on juuri eläminen suhteessa Petri Nygårdin kanssa. Yhden Nygårdin kanssa olen elämässäni joutunut tekemisiin, ja sekin oli ihan mulqqu. Eikä se ollut silloin edes räppäri.

Se oli Peter Nygård

Ei ollut. Peter on vaikuttanut Amerikassa enkä ole siellä kåäynytkään.

Vierailija
9/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että Petri Nygård on siviilissä sama kuin esittämänsä hahmo? Ai kauheaa! Onko ihmisen tyhmyydellä enää mitään rajoja?

T. James Bond

Vierailija
10/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susannalla on ilmiselvästi ADHD. Nygård on niin yksityinen, että hänestä en osaa sanoa. Keskimäärin esiintyvissä taiteilijoissa on neurokirjoa enemmän, joten ehkä myös Petri on nepsy.

Impulsiiviselle ADHD-tyypille (tai kahdelle) etäsuhde on varmaan ihan hyvä valinta, koska semmoinen tyyppi ei häröilynsä, itsekkyytensä ja empatiakyvyttömyytensä vuoksi sovellu yhteiselämään kovin hyvin.

Ei ole Petri sairas, häpeän teidän typeryyttänne. 

Ei ADHD-ihminen ole sairas.

Kyse on ominaisuuksista, niin positiivisista kuin negatiivisista, jotka vaikuttavat elämään monin tavoin. ADHD vaikuttaa tutkitusti parinvalintaan. Siksi se on näiden kahden kohdalla kiinnostava kulma.

Se, jota kommentoit 

Vierailija
11/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoisena sitten kelpaa vähän huonompikin. Mutta tosiaan Petri Nygård! Olisi luullut sentään jotain tasoa pitävän.

Niin mitä tasoa? Taisi olla aikamoinen tuuri ja monen muun häviö.

Vierailija
12/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susannalla on ilmiselvästi ADHD. Nygård on niin yksityinen, että hänestä en osaa sanoa. Keskimäärin esiintyvissä taiteilijoissa on neurokirjoa enemmän, joten ehkä myös Petri on nepsy.

Impulsiiviselle ADHD-tyypille (tai kahdelle) etäsuhde on varmaan ihan hyvä valinta, koska semmoinen tyyppi ei häröilynsä, itsekkyytensä ja empatiakyvyttömyytensä vuoksi sovellu yhteiselämään kovin hyvin.

Mikä diagnoosi adhd ihmisistä, huhhuh.

Kannattaa tutustua alan kirjallisuuteen.

Vierailija
13/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoisena sitten kelpaa vähän huonompikin. Mutta tosiaan Petri Nygård! Olisi luullut sentään jotain tasoa pitävän.

Petrille niin.

Vierailija
14/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petrille niin.

Kääntele miten kääntelet.

Vierailija
15/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli Peter Nygård

Ei ole. On Petri. 

Vierailija
16/61 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on ominaisuuksista, niin positiivisista kuin negatiivisista, jotka vaikuttavat elämään monin tavoin. ADHD vaikuttaa tutkitusti parinvalintaan. Siksi se on näiden kahden kohdalla kiinnostava kulma.

Se, j

Et ymmärrä eikä kuulu ketjuun tämä aihe.

Vierailija
17/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meni maku?

Vierailija
18/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etäsuhteessa siis ilman xexiä, vai onko vain etänä sitäkin? En usko että kukaan terveet halut omaava pari elä etäsuhteessa kuin tilapäisesti, lyhyen ajan ja silloin kun on pakko.

Kyllähän viisikymppisten elämän pitää edelleen pyöriä seksin ympärillä. Ja juu juu, Laine on vähän nuorempi. Silti.

Jos todella rakastaa ja yrittää saada jutun toimimaan, plus on aikoja myös yhdessä, ei etäsuhde ole ongelma vaikka olisi nuorempi. Ja kyllä etäsuhteessa voi olla seksiä myös etänä, vaikkei se sama asia toki ole kuin tavallinen. :)

Vierailija
19/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, jota kommentoit 

Ei, mutta se on syndrooma, johon liittyy vahvasti sairauksia. Se on ikää kuin portti niihin. 

Vierailija
20/61 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä diagnoosi adhd ihmisistä, huhhuh.

Kannattaa tutustua alan kirjallisuuteen.

Ja ihmisiin. Olen katsellut sitä menoa yli 50 vuotta, juuri tuota se pahimmillaan on.

-eri.