Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely: oletko mielestäsi kaunis?

Vierailija
13.10.2010 |

ja vastaan itse: en kaunis mutta tavallaan jännän näköinen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin olen ihan tyytyväinen nättiin naamaani :)

Vierailija
2/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin väittävät mutta itse en ole ollut koskaan sinut itseni kanssa. kai sitä nyt meikeillä saa millaiseksi vain... haluaisin olla luonnonkaunis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin olemaan itsevarma ja kaunis yläasteella ja siitä se on jatkunut.. Laittautumisasteesta riippuu kuinka kaunis. Mutta hyvin laitettuna hyvinkin kaunis sellasiella tyttömäisellä nätillä tavalla. En ehkä seksikkäästi tai eksoottisesti.

Vierailija
4/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin olemaan itsevarma ja kaunis yläasteella ja siitä se on jatkunut.. Laittautumisasteesta riippuu kuinka kaunis. Mutta hyvin laitettuna hyvinkin kaunis sellasiella tyttömäisellä nätillä tavalla. En ehkä seksikkäästi tai eksoottisesti.

Vierailija
5/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan sievä kyllä olen :)

Vierailija
6/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että mulla oli nuorena todella heikko itsetunto. Silloin olisin ollut ihan missipotentiaalia, mutta kuvittelin olevani ruma ja kelvoton yksilö.

Vierailija
7/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvännäköinen joka tapauksessa :)

Vierailija
8/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin säilynyt nelikymppinen!

Vierailija
9/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksiä voi esittää ihmiselle itselleen, vastaus riippuu yleensä itsetunnosta ja kaikenlaiset harakat kuvittelevat olevansa kauniita. Hyvä heille, mutta ei perustu totuuteen.

Vierailija
10/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksiä voi esittää ihmiselle itselleen, vastaus riippuu yleensä itsetunnosta ja kaikenlaiset harakat kuvittelevat olevansa kauniita. Hyvä heille, mutta ei perustu totuuteen.

Vierailija
11/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä itseäni kauniina,todellakin luonnonkauniina ja myös laitettuna kauniina...ja näin olen myös monelta kuullutkin,mieheiltä varsinkin.Naiset mua harvemmin kehuu,en tiedä mistä johtuu?

Vierailija
12/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ruma, tai niin mulle on toitotettu ala-asteelta asti, eli pidän itseäni rumana vaikka moni onki sanonut että olen nätti

Vierailija
13/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman meikkiä olen tosin pelottava harakka omasta mielestäni. : D Meikin kanssa oikein mukiinmenevä, mutta en silti siis kaunis. Miellän kauniiksi Esim. Catherine Z-J:sin tai Audrey Hepburnin. Pitää olla tiettyä karismaa ollakseen oikeasti kaunis, eikä vaan nätti.

Vierailija
14/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarvitse meikkiä, enkä sitä juuri tykkää käyttääkkään =)

Vierailija
15/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän mielestä esim. laulaja Suvi Teräsniska kaunis? Minusta hän on tavallisen näköinen, ei ruma ja ihan perussievä meikattuna, mutta ei kaunis tai näyttävä. Luulenpa että monet tuonnäköiset pitävät itseään hirmu kaunottarina.

http://www.popgram.fi/files/img_16851.jpg

Vierailija
16/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä itseäni suuren luokan kaunottaren, enkä pienenkään luokan ei sen puoleen. En tiedä mitä sitten näen heidän silmistään...kuvittelua?

Vierailija
17/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän niinkuin mongoloidi

Vierailija
18/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kuulen siitä usein. En ole mitenkään perinteisellä tavalla kaunis, mutta jotenkin persoonallisella tavalla. En kyllä koe itseäni kovin kauniiksi, ehkä ikäluokassani keskimäärin kauniimpi.

Vierailija
19/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tosi kaunis nuorena,vaikka en sitä todellakaan nuorena uskonut!valokuvat sen todistaa. mutta en oo enää! läski,ryppynen ja kaikkee muuta kun kaunis. :(

Vierailija
20/20 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan nätti/hyvännäköinen/kaunis monen muunkin mielestä mutta mikään sellainen virheetön, 175cm unelmablondi en ole. Mutta eipä se olekaan monen muunkaan mielestä ainut kauneuden standardi :)

Ja en itsekään pidä itseäni superkauniina koko aikaa mutta muotoillaan nyt niin että piirteet on kasvoissa sellaiset että hyvin saa huomiota kun vähän laittaa itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän