Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sitä voi näyttää valokuvissa joltain aivan muulta kuin peili antaa ymmärtää...

Vierailija
13.10.2010 |

Ja jep.. tiedän, että peiliinkatsoja ehkä yrittää nähdä sen mitä haluaa, mutta valokuva ei valehtele :''''(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö olevasi kuvattavana? Itse ainakin näytän ainakin ns. yllätyskuvissa ja videoilla (esim. juhlissa joissa kamrea kulkee koko ajan ja sen siksi unohtaa) paremmalta kuin poseeratessa. Silloin ilme on jotenkin tönkkö ja jähmettynyt ja asentokin miten sattuu. Tähän tietenkin vaikuttaa sekin että en pidä itseäni mitenkään kuvauksellisena ja sen sitten huomaa.

Vierailija
22/25 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä näkyy ihan mukiinmenevän näköinen naama ja painokin suht normaali, mutta jossain kuvissa on kaamea kaksoisleukainen pölhön näköinen tyyppi :)

Onneks edes muutamassa harvassa kuvassa olen jopa söötti ja nämä onkin sitten ne, jotka päätyvät perhealbumiin, muut roskiin.

Olen vakuuttunut, että jotkut vaan ei ole kovin valokuvauksellisia ja olen yksi heistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sellaiset ihmiset ovat usein valokuvauksellisia, joiden hammaskalusto tulee hyvin esiin hymyillessä. Todellisuudessa eivät välttämättä niin edukseen. Ja toisinpäin.

Vierailija
24/25 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistun aina kuvissa hyvin ja näytän niissä ihan kauniilta. Peilikuvaan en ole niinkään tyytyväinen.

Vierailija
25/25 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja salama on kaiken pahan alku ja juuri...se "terävöittää" kasvot ja meikit tosi suttuiseksi,meikit ns.häviää naamalta...sen takia suosinkin valokuvausta missä ei salamaa ole ... *vinkvink*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi