Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osgood-Schlatterin tauti?

Vierailija
12.10.2010 |

Onko kukaan kärsinyt tästä vaivasta?



Menikö miten pian ohi? vaatiko ihan levon, vai uskalsitko urheilla jotain myös sen aikan? Tai vaatiko kenties vielä jotain muuta hoitoa kuin levon?



Missä iässä alkoi ja kuinka kauan vaivasi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän