Lue keskustelun säännöt.
Osgood-Schlatterin tauti?
12.10.2010 |
Onko kukaan kärsinyt tästä vaivasta?
Menikö miten pian ohi? vaatiko ihan levon, vai uskalsitko urheilla jotain myös sen aikan? Tai vaatiko kenties vielä jotain muuta hoitoa kuin levon?
Missä iässä alkoi ja kuinka kauan vaivasi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla