Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt harmittaa kun tuli syötyä 500kcal suklaapatukassa.

Vierailija
12.10.2010 |

En vain saanut vastustettua kiusausta. Hitto kun pitää olla tyhmä.

Kävin kyllä salilla aamulla ja olin reipas. Sen lisäksi kävin illalla lenkillä, mut vain 30min.

No, huomenna EI mitään herkkuja!!

164/95

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että kävit kuitenkin salilla ja lenkillä :) Eipäs tuo nyt paha repsahdus ollut, vaikka tietysti harmittaa ja lujaa... Kuka ihme on laittanut noihin suklaisiin non paljon kaloreita??? :D :D

Tsemppiä laihdutukseen, täällä toinen yrittäjä.

Vierailija
2/12 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaloreita niin ei harmita.

En muutenkaan ymmärrä miksi niitä pitäisi laskea.. kukin osaa kohdallaan arvioida onko syöminen hyvällä vai huonolla mallilla, kun vilkaisee mitä lautaselleen on mättänyt.

Tämä kalorivouhotus ja luurankovartalon ihannointi johtaa vaan yhä enenevässä määrin vääristyneisiin minä -kuviin ja syömishäiriöiden lisääntymiseen. Ei ainakaan lasten kuullen kannata kaloreita laskea ja peilistä itseään arvostelevasti ja masentuneesti katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta tulee oikeesti niin kauheen paha mieli. Mäkin söin tiistaina 3 palaa suklaata, oli pakko lähteä vielä illalla ylimääräiselle juoksulenkille. Nyt vaan niskasta kiinni itseään, tsemppiä!!

Vierailija
4/12 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tarkkana, sillä tässä puhuu ex 165/85! Nyt oon 165/61! Painon sain kuriin vasta, kun suhteeni ruokaan muuttui. Sallin itselleni suklaapatukan oston, mutta pidin huolen etten syönyt kuin palan. Kaikki ruuat oli sallittuja, mutta annokset pieniä. Totuttelin uuteen olotilaan ilman ähkyä ja rohmuamista. Kehuin itseäni aina mielessäni raikkaaksi ja jaksavaksi kun olin syönyt sopivan annoksen. Pian tästä tuli normi. Käyn esim. Kotipizzassa ja tilaan sen minipizzan. Suhde ruokaan alkaa nyt olla 'ravinto' eikä nautinto. Toki hyvä ruoka maistuu edelleen hyvältä, mutten kahmi sitä määrättömästi tai laske kaloreita. Jos annos näyttää pieneltä ja lautastakin näkyy on se todnäk sopiva. Ostan aina uutuus suklaita sen pienimmän paketin ja nappaan yhden palan, en enempää. En koskaan syö tvn edessä. Tsemppiä!

Vierailija
5/12 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tarkkana, sillä tässä puhuu ex 165/85! Nyt oon 165/61! Painon sain kuriin vasta, kun suhteeni ruokaan muuttui. Sallin itselleni suklaapatukan oston, mutta pidin huolen etten syönyt kuin palan. Kaikki ruuat oli sallittuja, mutta annokset pieniä. Totuttelin uuteen olotilaan ilman ähkyä ja rohmuamista. Kehuin itseäni aina mielessäni raikkaaksi ja jaksavaksi kun olin syönyt sopivan annoksen. Pian tästä tuli normi. Käyn esim. Kotipizzassa ja tilaan sen minipizzan. Suhde ruokaan alkaa nyt olla 'ravinto' eikä nautinto. Toki hyvä ruoka maistuu edelleen hyvältä, mutten kahmi sitä määrättömästi tai laske kaloreita. Jos annos näyttää pieneltä ja lautastakin näkyy on se todnäk sopiva. Ostan aina uutuus suklaita sen pienimmän paketin ja nappaan yhden palan, en enempää. En koskaan syö tvn edessä. Tsemppiä!

kun normaalisti syö terveellisesti voi välillä herkutellakkin.

Silloin kun haluan pudottaa painoa, lasken kaloreita. Ja jos mieli tekee jotain herkkuja mietin mikä mahtuisi päivän kaloreihin, niin ettei kuitenkaan tule ylityksiä.

Sitten kun ylläpidän painoa en laske kaloreita yleensä kerran viikossa tulee syöty pitsa, karkkipussi tms.

Kun ruokailutottumukset on muuten kunnossa niin ei se suklaapatukka maata kaada!

Vierailija
6/12 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 500 kcal on musta paljon herkusta! Siis eihän se esim. kerta viikkoon vielä maata kaada, mutta jos se on mukana joka päivä, tai joka toinen päivä, niin kaataa kyllä dieetin kuin dieetin.

Osta pienempiä patukoita! Ihan totta, 500 kcal yhdessä suklaapatukassa on järkyttävän paljon! Missä edes on niin paljon, joku tupla-Snickerskö?

Äkkimakeannälkään on hyviä esim. Susu-patukat. Pieniä, mutta tosi imeliä ;)

Kun ruokailutottumukset on muuten kunnossa niin ei se suklaapatukka maata kaada!

Vierailija
7/12 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aika ankeeta jos aina vaan syö yhden palan suklaata ja minipitsan

kaikilla meillä on ne omat juttumme, jotka on mielestämme hyviä, joilla pystyy motivoimaan seuraavan viikon...

Itselläni motivaattorina toimii tällä hetkellä viikottainen 100g irtsareita ja 65g sipisipussi. Sillä jaksaa taas viikon hillitä syömishimojaan. Ja kyllä suhde ruokaan ei ole ihan kunnossa =) jostain se vaan on lähdettävä, vaikka sitten minipizzasta ja suklaapalasta. Toiselle ankeeta toiselle viikon kohokohta.

Vierailija
8/12 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se suklaapatukka oli lidlistä ostettu. Marsipaania ja nougattia ja vain 100g:n patukka. Eli todella kun miettii että siinä oli se 500kcal niin se on tosi paljon!!

Tänään olen jo kuntoillut ja syönyt terveellisesti. Kyllä se taas tästä!

Vierailija
9/12 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole vain 100g. 100g suklaata on jo paljon.

Sitäpaitsi 100g suklaata on yleensä 540-580kcal, joten patukassasi oli verrattain vähän keskivertosuklaaseen verrattuna. Katsopa vaikka Fazerin sinisen energiatietoja...

se suklaapatukka oli lidlistä ostettu. Marsipaania ja nougattia ja vain 100g:n patukka. Eli todella kun miettii että siinä oli se 500kcal niin se on tosi paljon!!

Tänään olen jo kuntoillut ja syönyt terveellisesti. Kyllä se taas tästä!

Vierailija
10/12 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa saman makeanhimon, muttei ole noin paljon kaloreita.

Vierailija
11/12 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärinmäisen epätoivoiseen herkkunälkään Halvan sokerittomia lakuja. Yksi pussi on 90g ja yritän syödä vain osan siitä.

T.laihduttaja minäkin

Vierailija
12/12 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut 100 g patukka on tosi iso. kismet esim. on 55 g ja siinäkin riittää syötävää. Eli vaihtoehtoja on, jos pakko se patukka on ottaa. Ja onhan se, ainakin joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä