Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtitulevaisuuden kohokohta? MItä odotat? Oma elämä

Vierailija
12.10.2010 |

on niin tylsää, että ehkä piristyn kun kuuulen mitä muilla on tiedossa. Minulla ei ole odotettavissa mitään muuta kuin tylsääkin tylsempää arkea ja tavallisia viikonloppuja hamaan tulevaisuuteen.

Pitäisi keksiä jotain arjesta irrottavaa joksikin viikonlopuksi. Se ei saisi maksaa paljoa ja lapset kuuluu mukaan koska hoitajia ei ole.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaata viikonloppua ei siis lapsia. Pikkujoulut ja joulua odotan. Niin ja onhan tuossa isänpäivä myös välissä.

Aina olen siihen arkeen saanut jotain pristettä ettei käy harmaaksi. Ihan vaikak vain hakvittelu ystävien kanssa, shoppailu.

Menkää retkelle vaikka metsään. Kerätkää aineksia askarteluun luonnosta.

Vierailija
2/14 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä tuota alkuvuotta 2011 odottaa, kun vähän on tuon poikakaverin kanssa puhuttu, että jos sitä kihloihin mentäis... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita juhlitaan menemällä hänen valitsemaansa ravintolaan syömään ja sitten leffaan. Seuraavalla viikolla on syysloma ja silloin menemme mummolaan hemmoteltaviksi.

Vierailija
4/14 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

risteilylle työporukan kanssa. Odotan kuin kuuta nousevaa. Järjestäkää lasten kanssa halloween-bileet, kutsukaa vieraita.

Vierailija
5/14 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylihuomenna alkavaa syyslomaa ja mökkeilyä, joulukuista viikonloppureissua miehen kanssa kahdestaan ja joulunaikaa ja sen odotusta perheen kesken.

Vierailija
6/14 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelimme lahtea perheen kanssa autolla naapurimaahan turisteiksi...

Vierailija
7/14 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huominen keskiviikko, menemme silloin uimahalliin lasten kanssa. Ne reissut ovat mukavia, vaikka liikkelle lähteminen on vaikeata.

Odotan myös torstaita, saan silloin kylään ystävän, jota näen melko harvoin. Olisi kivaa laittaa hyvää ruokaa ja pulista vaan.

Suuri odotuksen arvoinen asia on marraskuun lopulla. Ihka ensimmäinen kirjanjulkistamistilaisuus, olen itse kirjoittajana mukana.

Vierailija
8/14 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tyttö syntyy sektiolla aamulla! Eli sitä tässä nyt odotetaan kuin kuuta nousevaa ja pakokauhulla :)

Ja siis esikoinen tulossa!

Vierailija
9/14 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi valmistua joulukuun puolessavälissä. Sitä ennen pitäisi katsella huonekaluja, verhoja, mattoja. Olen ihan innoissani. Kerrankin voi katsella niin että kaikki huonekalut sopii toisiinsa eikä niin että mikä on halvin ja vähän sinnepäin...

Vierailija
10/14 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppukuusta menemme miehen kanssa naimisiin ja sen jälkeen tätä samaa tylsää arkea. Huoh.

Vierailija
11/14 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päälimmäisenä on mielessä perjantain vapaapvä, viikon ainoa. Vielä enemmän ootan ensiviikon ekaa neuvolakäyntiä ja sitten sitä, että saa kertoa jossain vaiheessa sukulaisille vauva uutisia.

Ja kovasti odotan koulun loppumista joulukuussa ja valmistumista uuteen ammattiin ja pääsyä oikeisiin töihin.

Aika paljon itseasiassa loppuvuodelle tapahtumia.

Vierailija
12/14 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että meidän ensimmäinen lapsi syntyy..:) Jo parin kk:n päästä pitäisi pienen pojan tulla maailmaan..

Ja joulua odotan kans kuin hullu kuuta nousevaa.. Olen aina ollut jouluihminen henkeen ja vereen.. Saa laittaa ihania koristeita, ostella lahjoja ja leipoa pipareita (jos nyt tänävuonna ihan hirveesti saa aikaseksi, kun tuo pieni saattaa venyttää tuloaan ihan siihen joulun alle..No, senpä näkee sitten..:D)

Vierailija
13/14 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulua, joulua joulua:) Ja kaikkea siihen liittyvää valmistelua.

Ja ensi kesänä euroopan kiertelyä.

Vierailija
14/14 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole voimia erota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme