Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti Panacodiin kehittyy riippuvuus?

Vierailija
12.10.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö about 4 päivässä, niin viikossa on jo ihan kiva riippuvuus, joka ilmenee lähinnä lääkkeen toimimattomuutena..

Vierailija
2/5 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli silloin kun selkä menee jumiin, se saadaan sillä laukaistua. Mulle ei ole tullut siis riippuvuutta, sillä pakkaus kestää vuoden. Silloin kun loukkasin selkäni, söin sitä muutaman viikon joka päivä. Toinen selkävaivainen ei pystynyt lopettamaan parinviikon kuurin jälkeen. Nyt hänellä on merkintä, ettei Panacodia enää anneta hänelle.

Eli hyvin yksilöllistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt elämässäni tuhansia Panacodeja, viimeksi vedin 400 Panacodin kuurin, 40 päivässä, toki erottelin parasetamolin pois niistä. Ihan helppoa oli lopettaminen.

Vierailija
4/5 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin panacodeja päivittäin noin 5kk, yhteensä satoja tabletteja (viikossa saattoi mennä 50kpl!), kun minulla oli välilevynpullistuma. Kun selkä leikattiin, lopetin välittömästi panacodien syönnin eikä ollut kyllä tietoakaan mistään riippuvuudesta. Ei siis käynyt mielessäkään että tabuja olisi pitänyt saada! Taisi mennä 1.5v ennen kuin otin seuraavan kerran sitä migreeniini ja yhä käytän sitä TARVITTAESSA (ennen kun tulin raskaaksi ehkä 2tabua kuussa, nyt ei ole ollut tarvetta). Eli mulle ei ainakaan aiheuttanut riippuvuutta ollenkaan!

Vierailija
5/5 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille riippuvuutta ei ylipäätään kehity niin helposti kuin toisille. En usko (tosin en ole lääkäri) että voi sanoa mitään tällä ja tällä annoksella niin ja niin nopeasti. Näkisin, että myös käyttötilanne ja ylipäätään muut henkisen puolen asiat vaikuttaa riippuvuuden kehittymiseen aika paljon.