kokemuksia nuvaring ehkäisyrenkaasta?
Kommentit (7)
On musta vähän kallis kun on 40 eur kolme rengasta.
+mieliala tasaisempi
+vähemmän päänsärkyä
+ei tarvinnut muistaa päivittäistä pillerinpopsimista
-vähän ärsyttävä laittaa
-aluksi kuumia aaltoja yms hormonipiikkiä. meni yhdessä illassa ohi.
-aika kallis
ei tunnu, helppo laittaa ja ottaa pois, niukka vuoto, säännölliset kuukautiset. Miinusta hinta.
On ollut oikein hyvä kun on muistutus puhelimessa renkaan laittamisesta ja pois ottamisesta. Ei tunnu seksin aikana kuin satunnaisesti mies sanoo, että taisi tuntua.
Kuukautiset pysyy kohtuullisena, itse asiassa aika niukkoina.
Nyt on vaan ilmaantunut limakalvojen kuivumista... En tiedä johtuuko renkaasta, mutta inhottava vaiva.
mulle tuli ihan sama vaiva, ja se sitten johti myös hiivakierteeseen. Hyvin ehkäisee kun oli paikat niin arkana ettei tehnyt seksiä mieli. Paljon oli hyviä puolia mutta ainoa huono puoli oli niin tuskainen että pakko oli lopettaa käyttö.
kolme rengasta.
Siitä kiva ettei tarvinnu joka päivä muistaa niin kuin pillerit. Eli tykkäsin kovasti, hinta vaan on ainakin mun mielestä aika hurja pitkässä käytössä. Siks otinkin kierukan kun lapsilukukin on täynnä. :) Muuten olisin varmaan jätkanut renkaiden käyttöä, kuukautiset pysyi ihan samana kuin pillereillä ja muutenkaan ei mitään erilaista vaikutusta.
+ ei tarvitse muistaa päivittäin mitään
+ voi pitää kaksi rengasta putkeen ja menkat tulee harvemmin
+ ei sivuvaikutuksia, toisin kuin pillereissä
+ niukemmat ja vähemmän aikaa kestävät menkat kuin luomuna
- hinta
- hieman kuivunut alapää, mutta ei niin pahasti että lopettaisin käytön
On ollut oikein hyvä kun on muistutus puhelimessa renkaan laittamisesta ja pois ottamisesta. Ei tunnu seksin aikana kuin satunnaisesti mies sanoo, että taisi tuntua.
Kuukautiset pysyy kohtuullisena, itse asiassa aika niukkoina.
Nyt on vaan ilmaantunut limakalvojen kuivumista... En tiedä johtuuko renkaasta, mutta inhottava vaiva.