Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana? Voiko gyne olla huomaamatta?

Vierailija
12.10.2010 |

Kävin pari viikkoa sitten gynellä ja menkkojen piti alkaa silloin. Ei oo kuulunut.. Voinko olla raskaana vai olisiko gyne huomannut. Katsoi kuitenkin ultrallakin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmaan olisi huomannut,jos katsoi ultrallakin.

Vierailija
2/8 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silloin näy vielä kuin paksut limakalvot. Nyt näkyisi jo ruskuaispussi ja mahdollisesti sykekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat arat ja väsyttää. AP

Vierailija
4/8 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin gynellä ihmettelemässä kadonneita menkkojani. Gyne teki sisätutkimuksen, totesi kohdun suurenneen, mutta vakuutti etten ole raskaana (olin tehnyt aiemmin nega-testin).

Oikeasti raskausviikkoja oli tuolloin n. 12.

Vierailija
5/8 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari viikkoa sitten gynellä ja menkkojen piti alkaa silloin. Ei oo kuulunut.. Voinko olla raskaana vai olisiko gyne huomannut. Katsoi kuitenkin ultrallakin.

Jos siis kävit gynellä silloin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, raskautta ei voi silloin vielä huomata ultralla tai sisätutkimuksella. Itselläni todettiin raskaus verikokeella rv3+4. Gyne ultrasi samalla kertaa, mutta yhtään mitään ei näkynyt, vain kohdun paksut limakalvot, kuten juuri ennen menkkoja kuuluukin. (Mulla epäiltiin kohdunulkoista, kun oli vatsakipuja ja testi näyttikin yllättäen plussaa. Osoittautui kuitenkin myöhemmin umppariksi.) Mulle sanoi gyne silloin, että on mahdotonta sanoa ultran perusteella, olenko raskaana ja minne munasolu on kiinnittynyt.

Vierailija
6/8 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menkat on jo pari viikoa myöhässä, voit tehdä testin mihin aikaan päivästä vaan.

Vierailija
7/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla aikaisemmin ollut menkat myöhässä muutamia viikkoja ja en ole ollut raskaana, joten en halua tehdä turhia testejä. Vaikka varsinaisesti ei lasta "tehdäkkään" niin jokainen nega sattuu.

Vierailija
8/8 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet ilman ehkäisyä niin voit tulla raskaaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme