Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki vanhemmat tahtoo poikalapsen!

Vierailija
31.05.2008 |

Tai siis että aivan sama kumpi tulis! Kunhan sen lapsen sais...

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen omassa n. 20-30 perheen otannassa havainnut. Tytöllä ei ole niin väliä. Mistä tämä kertoo? Ei ole provo vaan oikeasti olen miettinyt miksi näin?

Vierailija
2/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit kun tulee ilmi, että me ei ajatellakaan samoin ja kun kysymme miksi he ovat tuota mieltä, niin eivät oikeen osaa edes selittää. Heille on vaan opetettu sellainen asenne. :(

Vierailija
4/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ehkä asiasta on tullut puhetta lähinnä niiden kanssa, jotka ovat toivoneet tyttöä, joten en voi ap:n kanssa olla samaa mieltä. missä päin suomea?

Vierailija
5/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin niin olen lähipiirin otannasta huomannut.

Vierailija
6/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen vaan ihmisiä, jotka toivoo ylipäätään lapsia. Tai sitten eivät.

Vierailija
7/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan haluan lapsen.

Vierailija
8/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt tähän puistossa ja työssäni. Pojalle esim. on nimi valmiina. Poikaa suunnitellaan, mutta tyttökin "on ihan kiva". ap on etelässä.

Vierailija
9/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläpäin tuollaisia puhuta

Vierailija
10/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologista lasta ei voi saada yrityksistä ja hoidoista huolimatta eikä ole rahaa järkyttävän kalliiseen adoptioon. Hän tuskin miettii toisarvoisia sukupuolikysymyksiä. Kyllä on täällä joillakin arvot kohdallaan..

Vierailija
11/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin olin jopa hieman "pettynyt# aluksi kun pojan sain:/ En toki poikaani enää tyttöön vaihtaisi ja rakastan häntä, mutta olen kyllä ihan oikeasti kade tyttölapsen vanhemmille...

Kivittäkää vaan!

Vierailija
12/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tyttö tuli ja myöhemmin vielä toinenkin. Toisesta toivoin poikaa, koska luulin, että olisi kiva että olisi kumpaakin sukupuolta. Miten väärässä olinkaan, kaksi tyttöä on aivan ihanaa ja jos kolmas (tai enemmänkin meille) suodaan, niin lisää tyttöjä saa tulla! Toki poikiakin, mutten olisi hetkeäkään pettynyt, jos saisin ainoastaan tyttöjä. Ne on niiiiiiin ihania:)

Vierailija
13/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta halutaan. minä haluaisin toisen tytön. mies haluaisi pojan.

Vierailija
14/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli oikeasti ihan sama, mies toivoi poikaa, ainakin näin tulkitsin. Vaikutti ainakin ultrassa tyytyväiseltä.

Vierailija
15/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä nyt neljä tyttöä! :0)

Vierailija
16/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa uskoa tuon todenperäisyyteen.

Ehkäpä jotkut haluavat juuri tiettyä sukupuolta olevaa lasta, mutta enpä jaksa uskoa, että kaikki ajattelisivat samallalailla.

Itselläni 1 tytär ja 2 poikaa, ja neljättä lasta odotan, tietämättä kumpi on tulossa (molemmat yhtä tervetulleita).

Kaikki kolme (pian neljä) ovat aivan yhtä rakkaita! :)

Vierailija
17/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle on kuule ihan se ja sama, tuleeko tyttö vai poika. Ihme porukoissa liikut, jos tuollaista pystyt aistimaan.

Vierailija
18/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin haluaisin toisen tytön. Olisi vaatteetkin valmiina ja olisi kiva kun esikoisella olisi sisko, jonka kanssa puuhailla tyttöjen juttuja. Poikakin on tietysti ok. Mutta pienet tytöt on niiiiin ihania. Ja isompanakin ne on ihania. Toisin kuin syljeskelevät, kiroilevat, pahalta (hieltä ja jalkahieltä) haisevat pojankoltiaiset......

Vierailija
19/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei asuta missään muslimimaassa tai Afrikassa, onneksi...

Vierailija
20/52 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kumpaakin sukupuolta ja kyllä se eron aina huomaa, kumpi on miehelle läheisempi. (vaikka rakastaakin varmasti kaikkia lapsia yhtä paljon ja on kaikille yhtä hyvä isä..).

Ei sille vain voi mitään, että miehellä loistaa silmät enemmän autoradan, kuin nukkekodin reunalla istuessaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi