Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aloittaisi seurustelua silmälasipäisen miehen kanssa.

Vierailija
12.10.2010 |

Ajatuskin suutelusta inhottaa. Avaisit silmäsi ja siinä kiiluu linssit edessä. Missä vaiheessa ne alkaa räplätä niitä laseja pois kun alkaa tunnelma kuumeta (jos alkaa)? Entäs jos molemmilla on? (Mulla ei ole).

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tuskin on vaaraa päätyä seurustelemaan yhtään kenenkään kanssa.

Vierailija
2/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minulla ja miehelläni. ja kun tunnelma alkaa kuumenemaan niin otetaan lasit pois. samallahan ne siinä lähtee kuin vaatteetkin. ihmeellisiä pelkotiloja sulla.

Meilläkin on kummallakin lasit eikä niiden takia koskaan ole jäänyt naimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on luonteeltaan juuri se mitä haluat. On rikas ja hyvännäköinen, ja hullaantuu sinuun täysillä. Vietätte kuuman yön.

Sitten aamulla mies ei laitakaan piilareita, vaan ottaa lasit yöpöydän laatikosta.

Jätät hänet?

Vierailija
4/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alettiin seurusteleen, mutta joutu myöhemmin hankkimaan lasit, eikä se ole kyllä tahtia haitannut. Eikä tullut kyllä mieleenikään jättää häntä lasien takia.

Vierailija
5/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nenä. Inhottaa kun sellainen rasvoittunut sojotin tökkää naamaani, kun yritän suudella.

Vierailija
6/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen oli vain lukulasit kymmenkunta vuotta. Tavatessamme ei ollut laseja, eli onko mun nyt kans otettava avioero 20:n yhteisen vuoden jälkeen??

Vierailija
7/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteita puolison valitsemisessa käyttävät ne naiset, jotka sitten kitisevät täällä kolmen vuoden päästä, miten "Eki" ei osaa osaa tehdä mitään.

Vierailija
8/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä voi sitten suudella auringonpaisteella ulkosallakaan. Aika moni käyttää aurinkolaseja...

Vierailija
9/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun ukolla ei ole laseja. Kolinahan siinä syntyisi, kun mulla on kakkulat.

Vierailija
10/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lasit mutta en osaa sanoa missä vaiheessa ne lentää pois. Tai välillä lähtee, välillä ei. Onneksi ei ole mies ainakaan valittanut. :)

Vierailija
11/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelua viritellä kenenkään rillipirun kaa :)

Vierailija
12/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siitä ap.

Onko siis ok kuitenkin jos miehesi (vaikka tuskin sinulla sellaista on) saa lasit kun olette jo yhdessä? Vai pakotatko käyttämään piilareita?

Mut hei, kaikkia ällöttää joku asia, kuten miua kaltaisesi ihmiset (vaikka huono provohan tämä vain oli), mutta kertoo tämä aloitus sinusta ihan riittävästi.

t. Hottis rillipää.

Vierailija
13/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt aika inhottavaa jos lasit kolisee vastakkain=) sitten pitää käyttää vaan kieltä.

Vierailija
14/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nenä.

Inhottaa kun sellainen rasvoittunut sojotin tökkää naamaani, kun yritän suudella.

Vierailija
15/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sitten sulkea sinut pois.

Vierailija
16/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rillit... ei mahkuja seukkaamiselle siis...

Vierailija
17/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienemmän mahikset:)

Mulla on rillit... ei mahkuja seukkaamiselle siis...

Vierailija
18/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rillipäät älkööt vaivautuko"

Vierailija
19/19 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minulla ja miehelläni. ja kun tunnelma alkaa kuumenemaan niin otetaan lasit pois. samallahan ne siinä lähtee kuin vaatteetkin. ihmeellisiä pelkotiloja sulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi